Publicerat December 28, 200817 yr Nu har jag inte suttit online på jaktsnack så länge men jag har märkt att sidan är nere nu och då? Nu vet jag att det är dyrt med serverutrymme samt bandbredd så jag funderar om det finns någon möjlighet att donera typ en hunka så att sidan får en stabilare och säkrare server att ligga på och kanske lite mer bandbredd, för ibland så tror jag att någon hällt sirap i ledningarna. Jag vet att Niklas gör ett kanonjobb med denna sida och att han får slita sitt hår för att få allting att fungera Tack
Publicerat December 28, 200817 yr ...jag e oxå med. jag kan nog även skänka två hunkor om det är så att det är till någon hjälp.
Publicerat December 28, 200817 yr Bra idé ASM. Jag har en utveckling av den antingen kan man donera en "hunka" vilket en smålänning tolkar som en hundring eller så fixar Mats eller någon i rätt position en keps som man köper för rätt peng + en hundring På så sätt får man ut reklam om forumet och får in bra kontanta medel. Kul grejj eller larvig välj själva /Lasse
Publicerat December 28, 200817 yr Tyckte din id´e var smart jag skurebo. Att Mats eller nån skulle kunna ficksa en keps eller en halsduk i nån signal färg som man kan köpa . då får vi ju både ut reklam för forumet och in lite slantar för att kunna hålla forumet igån utan störningar.
Publicerat December 28, 200817 yr Bra idé ASM. Jag har en utveckling av den antingen kan man donera en "hunka" vilket en smålänning tolkar som en hundring eller så fixar Mats eller någon i rätt position en keps som man köper för rätt peng + en hundring På så sätt får man ut reklam om forumet och får in bra kontanta medel. Kul grejj eller larvig välj själva /Lasse Skitbra ide Lasse och asm.
Publicerat December 29, 200817 yr Bra idé ASM. Jag har en utveckling av den antingen kan man donera en "hunka" vilket en smålänning tolkar som en hundring eller så fixar Mats eller någon i rätt position en keps som man köper för rätt peng + en hundring På så sätt får man ut reklam om forumet och får in bra kontanta medel. Kul grejj eller larvig välj själva /Lasse Kanonbra ide
Publicerat December 30, 200817 yr Även om det är flera år sedan tävlingen gick av stapeln så är det ändå mkt dåligt att det inte går skaka fram de priser som var utlovade. För en tid sedan(kanske två tider sedan) så bads vi kontakta Mats(tror jag) för att lämna adress osv...men inget hände.Nu må MKJ å andra moderatorer/medlemmar som ofta tycker jag är gnällig få vatten på sina hjul då jag framför mina åsikter igen...men lägg istället märke till att jag för en gångs skull håller med F_C...det är verkligen någonting som inte händer ofta Än är inte undrens tid förbi... Ja hjulen snurrar fort just nu Borde ligga i allas intresse att få detta löst emellertid. Har Mats sagt att han ska fixa priserna så får vi luta oss mot det. Kul att ni hittat en gemensam nämnare för övrigt
Publicerat Mars 3, 200917 yr Klart vi köper kepsar. vore lite ballt om det blev vardags kepsar så när man knallar omkring på stan så kanske man möter någon själsfrände.
Publicerat Mars 3, 200917 yr Jag var ner till tryckeriet i slutet på förra veckan och vi bestämde hur kepsarna skall se ut, och i skrivande stund letar han fram en snygg orange (ej lysorange) keps som kommer att få en svart brodyr, samt att vi samtidigt tittade på t-shirts. Han kommer att återkomma till mig under veckan med priser och levtider, jag har bett om 100 kepsar och 100 t-shirts i första svängen. Ev. kommer även andra roliga saker (kläder) mer kan jag inte säga innan allt är klart Mvh. //Matte
Publicerat Mars 3, 200917 yr Jag var ner till tryckeriet i slutet på förra veckan och vi bestämde hur kepsarna skall se ut, och i skrivande stund letar han fram en snygg orange (ej lysorange) keps som kommer att få en svart brodyr, samt att vi samtidigt tittade på t-shirts.Han kommer att återkomma till mig under veckan med priser och levtider, jag har bett om 100 kepsar och 100 t-shirts i första svängen. Ev. kommer även andra roliga saker (kläder) mer kan jag inte säga innan allt är klart Mvh. //Matte Detta låter ju grymme bra
Publicerat Mars 3, 200917 yr Författare kul att det blev lite respons från admin, trodde nästan min tråd gått dem görbi
Publicerat Mars 3, 200917 yr kul att det blev lite respons från admin, trodde nästan min tråd gått dem görbi Har haft målet länge att fixa kepar & liknande, men som vanligt så har det med ekonomin att göra då man oftast måste köpa lite större volymer, brodyrkort mm som gör i att det drar i väg till en rejäl sudd pengar. Det kommer redan nästa vecka gå att köpa en jaktsidandekal, skall hämta dom på tryckeriet denna vecka, kommer att lägga upp bilder och info under helgen, det blir iaf både text och tassen i utskurna dekaler. Mvh. //Matte
Publicerat Mars 4, 200917 yr Rackarns att dom inte hinner komma till helgen, Västerås hade ju passat fint för lite försäljning.
Publicerat Mars 6, 200917 yr Nu är 100 kepsar med brodyr beställda, återkommer när jag vet lev datum. Mvh //Matte