Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Donera till jaktsidan?

Featured Replies

Publicerat

Nu har jag inte suttit online på jaktsnack så länge men jag har märkt att sidan är nere nu och då?

Nu vet jag att det är dyrt med serverutrymme samt bandbredd så jag funderar om det finns någon möjlighet att donera typ en hunka så att sidan får en stabilare och säkrare server att ligga på och kanske lite mer bandbredd, för ibland så tror jag att någon hällt sirap i ledningarna.

Jag vet att Niklas gör ett kanonjobb med denna sida och att han får slita sitt hår för att få allting att fungera

Tack

• Svar 60
  • Visningar 13,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

bra idé. skänker gärna en hunka om det behövs

Publicerat

...jag e oxå med. jag kan nog även skänka två hunkor om det är så att det är till någon hjälp. ;)

Publicerat

Bra idé ASM. Jag har en utveckling av den antingen kan man donera en "hunka" vilket en smålänning tolkar som en hundring eller så fixar Mats eller någon i rätt position en keps som man köper för rätt peng + en hundring B)

På så sätt får man ut reklam om forumet och får in bra kontanta medel.

Kul grejj eller larvig välj själva

/Lasse

Publicerat

Tyckte din id´e var smart jag skurebo. Att Mats eller nån skulle kunna ficksa en keps eller en halsduk i nån signal färg som man kan köpa B) . då får vi ju både ut reklam för forumet och in lite slantar för att kunna hålla forumet igån utan störningar.

Publicerat
Bra idé ASM. Jag har en utveckling av den antingen kan man donera en "hunka" vilket en smålänning tolkar som en hundring eller så fixar Mats eller någon i rätt position en keps som man köper för rätt peng + en hundring B)

/Lasse

Skitbra ide Lasse och asm. :)

Publicerat
Bra idé ASM. Jag har en utveckling av den antingen kan man donera en "hunka" vilket en smålänning tolkar som en hundring eller så fixar Mats eller någon i rätt position en keps som man köper för rätt peng + en hundring <_<

/Lasse

Kanonbra ide <_<

Publicerat

Kör på <_<

Publicerat

Klart det blir favvokepan -_-

Publicerat
Även om det är flera år sedan tävlingen gick av stapeln så är det ändå mkt dåligt att det inte går skaka fram de priser som var utlovade. För en tid sedan(kanske två tider sedan) så bads vi kontakta Mats(tror jag) för att lämna adress osv...men inget hände.

Nu må MKJ å andra moderatorer/medlemmar som ofta tycker jag är gnällig få vatten på sina hjul då jag framför mina åsikter igen...men lägg istället märke till att jag för en gångs skull håller med F_C...det är verkligen någonting som inte händer ofta :lol: Än är inte undrens tid förbi...

Ja hjulen snurrar fort just nu :lol: Borde ligga i allas intresse att få detta löst emellertid. Har Mats sagt att han ska fixa priserna så får vi luta oss mot det.

Kul att ni hittat en gemensam nämnare för övrigt ;)

• 2 months later...
Publicerat

Helt suveränt

Jag är med... :D

Publicerat

Klart vi köper kepsar.

vore lite ballt om det blev vardags kepsar så när man knallar omkring på stan så kanske man möter någon själsfrände.

Publicerat

Jag också! B)

Publicerat

det är ju självklart man skafar en keps :(:(

Publicerat

Jag var ner till tryckeriet i slutet på förra veckan och vi bestämde hur kepsarna skall se ut, och i skrivande stund letar han fram en snygg orange (ej lysorange) keps som kommer att få en svart brodyr, samt att vi samtidigt tittade på t-shirts.

Han kommer att återkomma till mig under veckan med priser och levtider, jag har bett om 100 kepsar och 100 t-shirts i första svängen. Ev. kommer även andra roliga saker (kläder) mer kan jag inte säga innan allt är klart :(

Mvh.

//Matte

Publicerat
Jag var ner till tryckeriet i slutet på förra veckan och vi bestämde hur kepsarna skall se ut, och i skrivande stund letar han fram en snygg orange (ej lysorange) keps som kommer att få en svart brodyr, samt att vi samtidigt tittade på t-shirts.

Han kommer att återkomma till mig under veckan med priser och levtider, jag har bett om 100 kepsar och 100 t-shirts i första svängen. Ev. kommer även andra roliga saker (kläder) mer kan jag inte säga innan allt är klart :(

Mvh.

//Matte

Detta låter ju grymme bra :(

Publicerat
  • Författare

kul att det blev lite respons från admin, trodde nästan min tråd gått dem görbi :(

Publicerat

Jag lär köpa

Publicerat
Jag lär köpa

+1

Publicerat

Ja ä på

Publicerat
kul att det blev lite respons från admin, trodde nästan min tråd gått dem görbi :wub:

Har haft målet länge att fixa kepar & liknande, men som vanligt så har det med ekonomin att göra då man oftast måste köpa lite större volymer, brodyrkort mm som gör i att det drar i väg till en rejäl sudd pengar.

Det kommer redan nästa vecka gå att köpa en jaktsidandekal, skall hämta dom på tryckeriet denna vecka, kommer att lägga upp bilder och info under helgen, det blir iaf både text och tassen i utskurna dekaler.

Mvh.

//Matte

Publicerat

Rackarns att dom inte hinner komma till helgen, Västerås hade ju passat fint för lite försäljning.

Publicerat
+1

+2

Publicerat

Du får skicka in en bild på hur kepsarna ser ut sen B)

Publicerat

Nu är 100 kepsar med brodyr beställda, återkommer när jag vet lev datum.

Mvh

//Matte