Publicerat Januari 16, 200917 yr visst e de!.. vi får ta å testa lite olika medusiner till sommaren!.. å se va som kan bota dej!.. MVh Jag har det!! Vad tror du om Eter Thomas? Om Janne börjar vakna på 20 000 meters höjd över Atlanten. så är det bara trycka trasan över ansiktet på han så somnar han sött igen
Publicerat Januari 16, 200917 yr Jag har det!! Vad tror du om Eter Thomas? Om Janne börjar vakna på 20 000 meters höjd över Atlanten. så är det bara trycka trasan över ansiktet på han så somnar han sött igen Eter...ja kanske det ! Fast baksmällan från Jäger är nog att föredra än den efter Eter, efter vad jag hört...
Publicerat Januari 16, 200917 yr Jag har det!! Vad tror du om Eter Thomas? Om Janne börjar vakna på 20 000 meters höjd över Atlanten. så är det bara trycka trasan över ansiktet på han så somnar han sött igen .. tror ja e skit bra!.. samme å jag satt just å diskuterae de!.. Mvh
Publicerat Januari 17, 200917 yr .. tror ja e skit bra!.. samme å jag satt just å diskuterae de!.. Mvh Jaha...det är som vanligt då hör jag..ni pratar OM mej, inte MED mej...