Publicerat Januari 11, 200917 yr En kund till mig på jobbet ringde just o undrade om jag kunde skjuta duvorna som har bosatt sig i och på hans garage. Dom sitter på taknocken och på div lampor o skiter, till saken hör att han bor med små barn i samma hus som garaget ligger så han är mindre nöjd med det. Problemet är att det ligger i ett sammhälle. Nu till frågan, hur bär jag mig åt för att hjälpa honom? Han har tidigare år varit i kontakt med ortens lokala skyddsjägare och inget har hänt så nu har han tröttnat på att säga till honom. Han har även avlivat ett par st med luftgevär . /Lasse
Publicerat Januari 11, 200917 yr Du behöver skottlossningstillstånd av polisen - kostar 1200kr sist jag frågade. Men det är svårt att få eftersom det är det kommunjägaren är till för...
Publicerat Januari 11, 200917 yr Författare Du behöver skottlossningstillstånd av polisen - kostar 1200kr sist jag frågade. Men det är svårt att få eftersom det är det kommunjägaren är till för... Aj faan, det var inget smidigt, då blir det nog inget med det. Ska kolla vem som har tillståndet i den byn o ligga på han lite istället. Tack /Lasse