Publicerat Januari 15, 200917 yr Hejsan, Petrus heter jag, bor i Fränsta 7mil väster om Sundsvall. Gillar att jaga de mest men gillar Löshundsjakt på älg och allt annat man jagar med kulgevär mest, har varit med så länge jag kommer ihåg. Har ett stort vapenintresse ! Gillar även att träna mig själv och mina vovvar väldigt mycket. Feel free to ask anything
Publicerat Januari 16, 200917 yr Välkommen! Tycker du ska leta dig in till "Skytte & Teknik" eller "Våra kulvapen" och presentera din Rem 700 i 243 AI (var det va?) med McMillan A5, Najtfååårs ÄnnÄxxÄss och diverse räksallad
Publicerat Januari 16, 200917 yr Författare Tack allihop ! Exabit, visst ska jag väl ta och presentera den, men jag måste ta och lära mig forumet lite först! Jag skickade iväg bössan idag för att den ska få en 243AI pipa !
Publicerat Januari 16, 200917 yr Välkommen! Själv jagar jag i Finsta-Vikens VVO, förutom i mina hemtrakter!
Publicerat Januari 16, 200917 yr Välkommen! Själv jagar jag i Finsta-Vikens VVO, förutom i mina hemtrakter! mina gamla marker, tyvärr är ju mer än halva skogen borta numera.
Publicerat Januari 16, 200917 yr Författare mina gamla marker, tyvärr är ju mer än halva skogen borta numera. Nå skogen är värd mer i sågen än liggandes på backen vettu
Publicerat Januari 16, 200917 yr Nå skogen är värd mer i sågen än liggandes på backen vettu japp det är inga problem, jag lever efter mottot love it or leave it.
Publicerat Januari 16, 200917 yr Välkommen, Du är nog inte den ända här som är lite vapentokig Du är bland vänner. /Lasse
Publicerat Januari 16, 200917 yr Författare välkommen välkommen Tack så mkt allihopa, jag kommer nog trivas väldigt bra här !
Publicerat Januari 16, 200917 yr Hejsan, Petrus heter jag, bor i Fränsta 7mil väster om Sundsvall. Gillar att jaga de mest men gillar Löshundsjakt på älg och allt annat man jagar med kulgevär mest, har varit med så länge jag kommer ihåg.Har ett stort vapenintresse ! Gillar även att träna mig själv och mina vovvar väldigt mycket. Feel free to ask anything nordlund?