Publicerat September 18, 200520 yr Hej alla jag heter IRL Peter Forsberg bor i Kusmark är gift, 3 bonusbarnen katt . Här är en bild på mig och Mirva från en jakt resa Tyvärr så finns inte Mirva längre hon fick cancer . ser hockey o fotboll Kör MC . Gillar musik av den hårdare slaget dvs allt från hårdrock till hip Hop filmer är lite av varje älskar Star Trek och hem till byn. Har fast anställning på Samhall inom Städ och Intern Taxi. Redigerad December 1, 20223 yr med Foffe Ny info och nya bilder
Publicerat Oktober 13, 200520 yr Välkommen Foffe! Jag antar att du är ganska less på sånt här men ....Hur lätt är det att boka tex hotellrum via telefon när man heter Peter Forsberg
Publicerat Oktober 14, 200520 yr Författare Välkommen Foffe!Jag antar att du är ganska less på sånt här men ....Hur lätt är det att boka tex hotellrum via telefon när man heter Peter Forsberg He he jadu . Kan säga att jag fått en del lustiga mail genom åren där folk har hyllat hur duktig jag är på att spela hockey osv.
Publicerat Oktober 14, 200520 yr Författare Välkommen! Trevligt med lite fler Skelleftebor här på forumet ;D Tack
Publicerat Oktober 22, 200718 yr Författare Tja det var ju ett år sedan jag uppdaterade sidan. Men ja det skall bli kul att ha tillgång till jaktmark framöver. Måste bara lösa alla avgifter först.