Publicerat Januari 21, 200917 yr Jo, jag är Mikael Jägare, 39 år. Har tillsammans med kollegan Thomas Ekberg producerat filmserierna "Dianas Stigar" och "Jakt & Jägarliv" i en väldig massa år (någonstans mellan 17-20 år, vi har tappat räkningen). Jagar själv så ofta jag hinner på min mark, 1 kilometer från hemmet i Sätila och då mest rådjur med drever, vilket regerar! (bor bara ett stenkast från Härkila Kennel - Här är det drever som gäller!). Grabben som hunnit bli 7 år är med så ofta han kan och inte skjuter luftgevär eller spelar fotboll. Fiskar också gärna när tillfälle bjuds. Gillar i övrigt nästan all jakt som innefattar nyttjandet av hund. Har dock för dåligt tålamod för pyrsch i alla dess former. Gillar att skriva och tjata på diverse jaktforum, men har oftast för dåligt med tid. Försöker i mån av tid hålla koll på min egen sajt www.jaktfilm.se som jag borde uppdatera mera (men det är på G...inom kort). Är just i planeringen av en hel flock med jakt-DVD releaser. En del instruktioner om tillvaratagning av vildsvin, älg och rådjur. Men också nya filmer under inspelning om Drevjakt på vildsvin och Dianas Stigar Älgjakt del 4. Oj, nu skrev jag av bara farten...hehe Vi ses och hörs Jägare
Publicerat Januari 21, 200917 yr Välkommen hit Mikael! Dina filmer har man växt upp med och lärt sig en hel del av. Man tackar och bockar
Publicerat Januari 21, 200917 yr Välkommen hit! Du är nog lite av en legend i huset där jag är uppväxt... Många gånger har dina filmer gått varma i videon
Publicerat Januari 21, 200917 yr Usch...med tanke på inläggen känner jag mig plötsligt jäkligt gammal Men tack ändå
Publicerat Januari 22, 200917 yr välkommen på sej!... å man får väll passa på att tacka för en del bra filmer!.. Mvh Mamre!...
Publicerat Januari 22, 200917 yr Välkommen hit, måste stämma in med de andra och tacka för fina jaktupplevelser i soffan framför tv:n!
Publicerat Januari 22, 200917 yr Hej & välkommen hit! Tack för trevliga filmer som man har sett i soffan framför dumburken!
Publicerat Januari 22, 200917 yr Välkommen hit. Tack för många bra filmer! Hoppas ni hittar någon ny kanal att sända i snart, annars kanske man borde ta över TV4?
Publicerat Januari 22, 200917 yr Välkommen hit.Tack för många bra filmer! Hoppas ni hittar någon ny kanal att sända i snart, annars kanske man borde ta över TV4? Sorry TV4 plus kommer byta profil till en "Kanal för kvinnor i karriären", typ... Därmed slut med jakt i TV, just nu iaf.
Publicerat Januari 22, 200917 yr Sorry TV4 plus kommer byta profil till en "Kanal för kvinnor i karriären", typ...Därmed slut med jakt i TV, just nu iaf. Jo, men ett "övertagande"... hehe...
Publicerat Januari 22, 200917 yr välkommen !! vad e du säger ingen mer jakt i tv?? det blir djup sorg:(
Publicerat Januari 22, 200917 yr Hej å Välkommen!! Vill som dom andra, passa på att tacka för all "filmlektyr" ni släppt. Har räddat många ensamma kvällar... Fortsätt så!!
Publicerat Januari 22, 200917 yr VÄLKOMMEN! Ahhh en riktig legend har hittat hit, grymt skoj! Era filmer har nog hjälpt en stor skala av oss jägare till både bättre och intressantare jakter, MER FILMER! Hoppas du ska känna dig välkommen! /Andreas
Publicerat Januari 22, 200917 yr Välkommen hit. Kan bara instämmai allas lovord till bra filmer. Synd att TV 4 inte förstår att vi vill se jakt på tv /Lasse
Publicerat Januari 22, 200917 yr välkommen,, hoppas vi får se lite mer rovdjurs filmer typ grytjakt och rävjakt med stövare framöver!!
Publicerat Januari 22, 200917 yr välkommen hit : ) gillar grymt era filmer och hoppas att det blir mychet mera i framtiden