Hoppa till innehåll

Nu är jag tillbaka med ett leende på läpparna TACK


Guest pacco

Recommended Posts

Mitt jobbmail har ökat med en massa skit samt personliga angrepp och kommer nu därför att ta en paus .

jag har gjort det här frivilligt och har försökt att vara hjälpsamt för oss alla .

men tyvärr har det kommit för mkt skit från andra forum till min privata samt jobbmail .

jag har försökt att hålla mig neutral med information till dem som vill läsa .

Tummen upp för jaktsidan vet jag !

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 88
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Ausch

    7

  • maddog

    4

  • Alfons

    4

  • vakjägaren.

    3

Mitt jobbmail har ökat med en massa skit samt personliga angrepp och kommer nu därför att ta en paus .

jag har gjort det här frivilligt och har försökt att vara hjälpsamt för oss alla .

men tyvärr har det kommit för mkt skit från andra forum till min privata samt jobbmail .

jag har försökt att hålla mig neutral med information till dem som vill läsa .

Tummen upp för jaktsidan vet jag !

Vem är så korkad att han måste hålla på på det viset ;)

Jag håller inte med alla som skriver här inne men jag håller mig för god för att hoppa på folk, samt att jag inte vill att andra ska gör påhopp på mig bara för att jag råkar tycka lite annorlunda i vissa fall.

Jag kommer att sakna dina sakliga inlägg och din enorma kunskap om optik i alla former :D

/Lasse

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu måste jag missat något...

Är det någon idiot här ifrån som skickar en hoper dumheter till privat mail etc så hoppas jag du kan skicka det vidare till någon moderator så de kan banna dem härifrån på livstid. Tror inget forum vinner på att ha kvar idioter som inte kan skilja på sak och person..

Hoppas vi får se dig åter.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Så J**la synd!

Jag hoppas att det inte är jaktsidans medlemmar som ställt till det.

Dina inlägg är intressanta och all info du kommer med är värdefull.

Hoppas att du snart kommer tillbaka.

MVH.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förbannat tråkigt att höra Pacco... Jävla typer som förtjänar ett rejält kok stryk enligt min mening.

Ta det vackert och kom tillbaks när suget och orken faller på igen. ;)

Mvh. Robban

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mitt jobbmail har ökat med en massa skit samt personliga angrepp och kommer nu därför att ta en paus .

jag har gjort det här frivilligt och har försökt att vara hjälpsamt för oss alla .

men tyvärr har det kommit för mkt skit från andra forum till min privata samt jobbmail .

jag har försökt att hålla mig neutral med information till dem som vill läsa .

Tummen upp för jaktsidan vet jag !

Är det någon från jaktsidan så vill vi veta det.

Skicka ett pm till mig eller någon annan moderator och förklara vad det gäller.

Beklagligt att det skall behöva gå så långt som till person angrepp ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vad är nu detta ?? ;)

Du är ju en guldgruva för oss optik-amatörer.

Hoppas du kommer tillbaka snart nog, och att dessa muppar som spammat dig med dumheter får livstids rännskita.. :ph34r:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nä Pacco inte du ! lämna inte oss !

Skit i dessa jäv*a idioter !

Jag brukar läsa inlägg bara för att jag sett att du svarat på dem. Jag tycker din åsikt väger tungt ivf !

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förjävligt !!

Jag har ju ditt nr Pacco, så jag kommer att hålla kontakten. Hoppas lite toppfågeljakt kan bli av i alla fall till nästa vinter :ph34r:

Tack för den hjälp jag fått av dig ;) och jag hoppas att du kommer att skriva här snart

MVH Erik

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är väl inga problem att avslöja vilka det är här på forumet, avsändaren på mailen finns där. Är någon från detta forumet är det bara att slänga ut vedebörande. Kan de inte ventilera sina åsikter här.... ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hittade en länk på robsoft där Pacco nämns. Tydligen så är det en känslig fråga om vilket/vilka sikten som är nr:1 i världen. ;)

Vissa vill försvara sina tyska sikte med näbbar och klor.

http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=31&t=75142

/Erik

Det är jag som startade upp den tråden, men är helt oskyldig och även till vad andra medlemmar på robsoft skriver. Jag tycker det är mycket tråkigt att folk skall gå till ytterligheter bara för småsaker. Hoppas det går att få reda på vilka dessa personerna är. ;):D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Pacco det är tråkigt att det blir så här, men ibland verkar en dels fasta övertygelser så inbitna och tagna att de ser allt annat som kritik och tar det personligt, du har all respekt och jag värdesätter din kunskap om optik på en mycket hög nivå, många kan säga vad de tycker är bra eller dåligt men ingen kan som du förklara hur det ligger till, det kan du.

Värdefulla hälsningar Pertan

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hittade en länk på robsoft där Pacco nämns. Tydligen så är det en känslig fråga om vilket/vilka sikten som är nr:1 i världen. ;)

Vissa vill försvara sina tyska sikte med näbbar och klor.

http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=31&t=75142

/Erik

Ja, det är väl det som är nackdelen med det forumet att en del försvarar sina grejor som det bästa. Det är tråkigt när det blir så. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tänk om! Ingen vinner på att kunniga och sakliga medlemmar väljer att tacka för sig pga fega påhopp. Istället tycker jag du skall stå upp och ignorera de idioter med små ballar som ägnar sig åt påhopp. Stanna kvar! :D

/C

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Pacco!

Dina inlägg om Nikon var det som först gjorde mig uppmärksam på märket överhuvudtaget. Du var också vänlig nog att svara på mina frågor om Monarchen, som det till slut blev att jag beställde. Jag är absolut ingen optikexpert men måste säga att jag blev jävligt nöjd med kikaren och flera av mina (mer rutinerade) kompisar har blivit mkt imponerade när de kikat i gluggen! Jag måste återigen få tacka för hjälpen och infon jag fick, dessutom vill jag instämma i kören att det är mkt trist om du lämnar sidan!

mvh/v

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

:lol: Trist :lol:

Men hoppas du hittar tillbaks igen!

Tack för alla tips o hjälp!

Mvh: Jimmy

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Surt Pacco!

Som jag tolkade inlägget så var det ingen härifrån som dummat sig? Om så så hör av dej..

Ska jag ändra din mail i din profil så du slipper få mailen till ditt arbete eller något? Fixa en hotmail eller liknande..

Vore skitkul om du kunde söka ngn lösning så du kan vara kvar!

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...