Publicerat Januari 26, 200917 yr Vem fan har hört att Jämtland skulle vara något undantag för bågjakten ? Hoppas att det bara är ett skitlöst rykte som saknar täckning annars blir jag skitförbannad....
Publicerat Januari 26, 200917 yr Vem fan har hört att Jämtland skulle vara något undantag för bågjakten ? Hoppas att det bara är ett skitlöst rykte som saknar täckning annars blir jag skitförbannad.... haha.. Lugn nu.. Det var bara skoj mellan två personer!
Publicerat Januari 26, 200917 yr haha.. Lugn nu..Det var bara skoj mellan två personer! Sorrryyyyy mitt fel, jag skojade lite bara men visar att pennan är mäkigare en svärdet
Publicerat Januari 27, 200917 yr Författare Hä' va' fan int' skoj ! Frugan grät och barnen grät när jag nästan sålde huset till till första bästa. Har alltid sagt att "vi flytt int'" och nu var det nära att jag tagit vad som helst. Inga fler sådana "skoj"! Det här är allvarliga saker för en man med hjärtat i Jamtland. Surfa in på Presidentens, Everts sida och lysna på hans tal till sina Jamtar så förstår ni..... Jamtland, Jamtland jamt å' standut !!
Publicerat Januari 27, 200917 yr Hä' va' fan int' skoj ! Frugan grät och barnen grät när jag nästan huset till till första bästa. Har alltid sagt att "vi flytt int'" och nu var det nära att jag tagit vad som helst. Inga fler sådana "skoj"! Det här är allvarliga saker för en man med hjärtat i Jamtland. Surfa in på Presidentens, Everts sida och lysna på hans tal till sina Jamtar så förstår ni..... Jamtland, Jamtland jamt å' standut !! Huskut va storsvensk'n int kan rå på n'Jamt! Ni andra ske passe deg för slent-bjenn! Jo!
Publicerat Januari 28, 200917 yr Hä' va' fan int' skoj ! Frugan grät och barnen grät när jag nästan huset till till första bästa. Har alltid sagt att "vi flytt int'" och nu var det nära att jag tagit vad som helst. Inga fler sådana "skoj"! Det här är allvarliga saker för en man med hjärtat i Jamtland. Surfa in på Presidentens, Everts sida och lysna på hans tal till sina Jamtar så förstår ni..... Jamtland, Jamtland jamt å' standut !! haha.. Ta en lugnande till så blir det nog bra!
Publicerat Januari 28, 200917 yr Nu vet ja, det var ju bara det att de inte fick skjuta Dunderklumpar med båge,, så va det