Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Var är du Seger ? Nu är det dags att skynda sig !!!

Featured Replies

Publicerat

Till vänster om gömslet

post-1-1127338448_thumb.jpg

• Svar 83
  • Visningar 6,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
  • Författare

Till höger om gömslet

post-1-1127338503_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Bakom gömslet

post-1-1127338546_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Här är ett litet gäng som uppmärksammat bulvanerna och svarar på lock....  ;D

post-1-1127338596_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Inkommande......

post-1-1127338819_thumb.jpg

Publicerat

Satan :o :o

Publicerat

Lugn Mats..... det är mer gåsar på väg mot dig i söder, här uppe finns det hur många som helst kvar  :o

Såg hela 8 stycken nu ikväll ::)

Måndagmorgon styr jag bilen mot Enköping, satan i gatan vad häftigt det ska bli :D

Publicerat

Jo just det....

Din beställning på en skogskalkon för din nya rök blev skjuten igår.

Samt några orrar som också får hänga med.

Publicerat
  • Författare

Gåsmorgon..... Här kommer armadorna in, observera att det är några precis ovan skogen oxo  ;D

post-1-1127373262_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Det blev en jobbig morgon, slit å släp

post-1-1127373315_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Sedan för din skull Seger så fotade jag en av bockarna som passerade gömslet  ;)

post-1-1127373384_thumb.jpg

Publicerat

:o :o :o :o :o :o :o ;D

Fina kort Mats

Publicerat

Fan va ja blir avis, ska vi ta en forumträff i ditt gömsle ;D

Publicerat
  • Författare

Ville bara meddela att jag just kommit hem från gömslet igen, tog inte med kameran då bilderna hade sett likadana ut  ;D Hursom ett helt gäng gås i backen även denna gång, börjar lära mig den nya Single Read lockpipan, fick in en flock kanada 3 ggr  :o trots att dom minskade i antal vid varje gång dom hälsade på...  ;D

Publicerat

:o :o :o :o :o :o Så Jä**a Mycke gås kommer man nog aldrig att få se i mina hemtrakter...Har lyckats med bedriften att skjuta en... det var från en flock som vi tyckte var stor....8 st...har dock sett 32 st i samma flock...dom sabbade badstranden på stugan, dom var där nästa varje morgon i en dryg vecka före jakten...men den 25:e var dom spårlöst borta...men nu ser jag ju vars dom for ;)... förmodligen har ni skjutit ner dom ;):D

Fan va ja blir avis, ska vi ta en forumträff i ditt gömsle ;D

Det tycker jag med...definitivt.. 8)

Publicerat

mats....mats,....mats....vad ...mycket ...mat......mat....mat.....samtidigt.....på......en.....och.....samma.....bild..

...:D

Publicerat
Ville bara meddela att jag just kommit hem från gömslet igen, tog inte med kameran då bilderna hade sett likadana ut  ;D Hursom ett helt gäng gås i backen även denna gång, börjar lära mig den nya Single Read lockpipan, fick in en flock kanada 3 ggr  :o trots att dom minskade i antal vid varje gång dom hälsade på...  ;D

Du sparar väl några åt mig  ;D ;D ;D

Publicerat

JÄVLA SKIT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA SKIT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA SKIT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'(

Publicerat
JÄVLA SKIT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA SKIT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA SKIT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'( >:( :'(

Du ska inte få några sms Hallen.... jag lovar  ::)  ;D  ;D  ;D  ;D

Publicerat
  • Författare
Du sparar väl några åt mig  ;D ;D ;D

6 till igår kväll och ytterligare 8 i morse ;D ;D ;D om 4 timmar åker vi till gömslet igen.......

Publicerat

Jävlar om man fick en gås, ingen tvekan om att jag skulle simma efter den..  ;D var ute på änder i morse.. hade ut 36 lockvettar och det var kul att se hur lätt sjöfåglarna kom på dem... störtdök ner med vettarna ungefär  ;D det blev väl två änder, ett antal småskrakar (min kusin var så nyfiken på att se hur de smakar  :D) en knipa, två trutar och två kråkor... men vi såg massor med änder men såklart var vi ju för sent ute.. annars hade det varit bättre resultat.  :) såg också en gåsplog, men för långt håll...

Publicerat
  • Författare

Hepp hepp 17 till  ;D ;D

Publicerat
Hepp hepp 17 till  ;D ;D

Äter ni annat än gås där nere?

Publicerat
Äter ni annat än gås där nere?
Ja vi äter rådjur också
Publicerat

Jo Mats jag kommer, det blev bara en stor jobbig sorg istället för att packat bilen idag.

Jag rullar nog söderut på Tisdag morgon.

Det ska bli skönt att komma iväg och tänka på något annat än min kära Erax :'(

Det finns väl kvar någon gås åt mig  ::)