Publicerat Februari 2, 200917 yr Jag är en tjej på 16 år och håller på att ta jägarexamen. Jag bor i sollefteå och går sista terminen i 9an. Har sökt in på handelsprogramet ,men vi får se vart det leder Är intresserad av jakt och framförallt hundar. Jag kan ännu inte så mycket om jakt och sådant. Men vill lära mig mer om det så ska försöka fråga så mycket jag kan här på forumet! Har en jack russel terrier tik som är 9 månader nu vid namn Vega. Ska försöka få henne till att jaga i gryt så småningom:) Vill även tala om att jag har en underbar pojkvän som också finns här på forumet(zorox) Har väll inte så mycket mer att berätta. Men är det något ni undrar så är det bara att fråga:) Mvh Mickan
Publicerat Februari 2, 200917 yr Aha.. Zorox.. han har bomat mej med pm, kreativ herre Välkommen! Mvh!
Publicerat Februari 2, 200917 yr Välkommen! Har själv bott i sollefteå i 4 år så jag har lite anknytning till orten. Kul att zorox har tagit dig hit!
Publicerat Februari 2, 200917 yr Välkommen hit, kul med fler tjejer som inte räds gubbarna, det gillar vi
Publicerat Februari 2, 200917 yr Välkommen, trevligt med att ni unga håller på med att ta jägarexamen, så lycka till med det hela.
Publicerat Februari 3, 200917 yr Välkommen hit Mickan.. kul med tjej`er som tar jägarexamen. Här kommer du trivas. =)
Publicerat Juli 16, 200916 yr Kul med JRT-folk! =) Och nu får Zorox se upp vad han skriver med, när han har vakande ögon här
Publicerat Juli 16, 200916 yr Kul med JRT-folk! =)Och nu får Zorox se upp vad han skriver med, när han har vakande ögon här ja tyvär
Publicerat Juli 16, 200916 yr Hur gick det med jägarexamen förresten? teorin är klar. hon hade mer rätt än mig 66/70 Nu är det bara skjutningen kvar!
Publicerat Juli 16, 200916 yr teorin är klar. hon hade mer rätt än mig 66/70Nu är det bara skjutningen kvar! Jag är inte förvånad! Inte för att jag vet något om dig, utan för att tjejer brukar vara duktiga på vad de föresätter sig att göra =) Hoppas ni övningsskjuter mycket =)