Publicerat Februari 3, 200917 yr Gjorde en snabb kolla av SBJFs nya sida! Ser helt ok ut, går inte ens att jämföra med den gamla! Nu kan vi hänvisa folk dit som har frågor och funderingar! http://www.bagjakt.org
Publicerat Februari 4, 200917 yr En liten fråga! Är forumet borttaget? Hittar det iaf inte! Annars så såg det bra ut.
Publicerat Februari 4, 200917 yr En liten fråga!Är forumet borttaget? Hittar det iaf inte! Annars så såg det bra ut. Tror dom tog bort det!... var juh inte de mest aktiva forumet!.. .. Mvh
Publicerat Februari 4, 200917 yr En liten fråga!Är forumet borttaget? Hittar det iaf inte! Annars så såg det bra ut. Japp, det blir inget forum. För att ett forum ska funka måste det till någon som övervakar vad som skrivs. Precis som här.
Publicerat Februari 4, 200917 yr Japp, det blir inget forum. För att ett forum ska funka måste det till någon som övervakar vad som skrivs. Precis som här. Ja men du ska väl ha nått o göra med !
Publicerat Februari 4, 200917 yr Ja men du ska väl ha nått o göra med ! Orkar inte hålla på. Nu ska det jagas med båge så jag tror jag säljer mina datorer.
Publicerat Februari 4, 200917 yr Orkar inte hålla på. Nu ska det jagas med båge så jag tror jag säljer mina datorer. Du vill bara springa runt i kalsonger,, erkänn !!!!
Publicerat Februari 6, 200917 yr Du vill bara springa runt i kalsonger,, erkänn !!!! Näää, har jag redan provat och det var inte kul. Babianerna blir så rädda.
Publicerat Februari 6, 200917 yr Man kan ju länka hit för bågjaktsdiskussioner. Jag kan ju kolla upp om det går att fixa. Det får ju bli som en allmän länk för bågjakten som jaktform. Något diskussionsforum för själva förbundet blir det inte.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.