Publicerat Februari 5, 200917 yr Idag kl 16.28 insomnade Katty för ett liv i evigheten. Jag hoppas att Du får ett fin liv där i evigheten och att Du hittar mamma Tracy och leva ihop med henne där. Bägge hundarna har fått tumör i juverna. Vila i frid Katty!
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Tack vänner! Det är tomt i huset med bara en hund, men det blir ingen mer förän jag vet hur dan jag blir i knäet efter operationen. Det har jag lovat frun, och hon tillstyrker en om jag blir frisk och kan ta hand om en valp sedan! Snäll fru va???
Publicerat Februari 5, 200917 yr Författare Jag beklagar också och vet precis hur det känns!! Tack kompis! Jag vet det också sedan tidigare! Lika svårt varje gång.
Publicerat Februari 6, 200917 yr Författare Tråkigt att läsa jämthund Postat Idag, 10:16 Beklagar sorgen Tack vänner!
Publicerat Februari 7, 200917 yr Finns många fåglar & vänner i hundhimlen, om det är nån tröst just nu...
Publicerat Februari 7, 200917 yr Författare Finns många fåglar & vänner i hundhimlen, om det är nån tröst just nu... Ja, det gör det och hennes mamma fick jag ta bort av samma anledning som dottern. Ja, lite grann!
Publicerat Februari 7, 200917 yr Stefan jag beklagar verkligen sorgen. Våra tankar går till dig o din familj. Det är aldrig roligt att förlora en kär vän.
Publicerat Februari 7, 200917 yr Författare Stefan jag beklagar verkligen sorgen. Våra tankar går till dig o din familj. Det är aldrig roligt att förlora en kär vän. Tack kompis! Nej, det är inte alls roligt att förlora en vän på detta sätt!
Publicerat Februari 13, 200917 yr Hemsk ledsen för er skull, vännen. Alltid jobbigt att mista någon man håller av. Nu skuttar hon säkert runt där hon är och tänker: Titta, husse, titta! Se så bra jag mår nu!
Publicerat Februari 13, 200917 yr Författare Hemsk ledsen för er skull, vännen. Alltid jobbigt att mista någon man håller av. Nu skuttar hon säkert runt där hon är och tänker: Titta, husse, titta! Se så bra jag mår nu! Tack vännen! Ja, det gör hon säkert och sedan får hon träffa sin mamma också!
Publicerat Februari 16, 200917 yr Idag kl 16.28 insomnade Katty för ett liv i evigheten. Jag hoppas att Du får ett fin liv där i evigheten och att Du hittar mamma Tracy och leva ihop med henne där. Bägge hundarna har fått tumör i juverna. Vila i frid Katty! Va tungt!! Inget är svårare än att förlora en så kravlös/pretantionslös å fullständigt trogen jaktkamrat!! Fröstår hur det känns!! Vänligen! Ingo