Publicerat Februari 13, 200917 yr Är det några här som ska dit ? Själv ställer vi ut vår Västlaikajunior. Räknar med att du Musköt vågar dig ut ur den djupa småländska skogen och kommer upp och e lite social ! /ekebo
Publicerat Februari 13, 200917 yr Är det några här som ska dit ?Själv ställer vi ut vår Västlaikajunior. Räknar med att du Musköt vågar dig ut ur den djupa småländska skogen och kommer upp och e lite social ! /ekebo Nej du behöver inte vara orolig. Finns ingen så osocial som jag, så jag dyker inte upp.
Publicerat Februari 13, 200917 yr Är det några här som ska dit ?Själv ställer vi ut vår Västlaikajunior. Räknar med att du Musköt vågar dig ut ur den djupa småländska skogen och kommer upp och e lite social ! /ekebo jag kommer att vara dära, ska inte ställa nån huns själv men ska kika på när en polare ska ställa sin östlaika så ekebo ser du nån viltförjad östlaika i unghunsds klubben kan du då räkna med att jag är inärheten eller så tar vi och bestämme en mötes plats
Publicerat Februari 13, 200917 yr Hade du frågat honom om han skulle med till Sala och jaga grävling med laikor hade han kommit direkt
Publicerat Februari 14, 200917 yr Författare jag kommer att vara dära, ska inte ställa nån huns själv men ska kika på när en polare ska ställa sin östlaika så ekebo ser du nån viltförjad östlaika i unghunsds klubben kan du då räkna med att jag är inärheten eller så tar vi och bestämme en mötes plats Så trevligt Brukar inte vara så mycket laikor i synnerhet inte västlaikor så vi lär nog hitta igen varandra !
Publicerat Februari 14, 200917 yr Författare Hade du frågat honom om han skulle med till Sala och jaga grävling med laikorhade han kommit direkt Ska se till att han kommer upp till sörmland i augusti för grävlingjakt. Förhoppningsvis så blir det några dagars grimbartjakt med grythundar dagtid och spetsar nattetid. Detta upplägg måset ju passa perfekt då jag förstått att hans laikor jagar både ovan och under jord /ekebo
Publicerat Februari 16, 200917 yr Är det några här som ska dit ?Själv ställer vi ut vår Västlaikajunior. Räknar med att du Musköt vågar dig ut ur den djupa småländska skogen och kommer upp och e lite social ! /ekebo Jag ska till Sala och ställa ut min Öst Laika tik (Gummarps Loka) i unghundsklassen Så ser du en viltfärgad tunn öst laika så är jag där
Publicerat Februari 16, 200917 yr En liten fråga fårn en som bor i Sala men inte har hund: När går detta evenmang av stapeln?
Publicerat Februari 16, 200917 yr Författare En liten fråga fårn en som bor i Sala men inte har hund:När går detta evenmang av stapeln? Lördag den 7 mars 2009 !!! /ekebo
Publicerat Februari 17, 200917 yr det värkar vara en del från de hära forumet som ska dit.. får se om man träffar nån av er rasken90 vet jag att jag kommer träffa iallfall
Publicerat Februari 17, 200917 yr Är det Sala i år inte ridhuset i Heby? Musköt du kan gott masa dig upp hit, jag var ju ner till dig sist Är det inte grismässa i västerås den helgen också och jag jobbar fre-mån såg jag.
Publicerat Februari 17, 200917 yr Författare Är det Sala i år inte ridhuset i Heby?Musköt du kan gott masa dig upp hit, jag var ju ner till dig sist Tror det blev flyttat från Heby till Sala redan förra året ( var inte där då ) /ekebo
Publicerat Februari 17, 200917 yr Tror det blev flyttat från Heby till Sala redan förra året ( var inte där då )/ekebo Själv letade jag nog lodjur förra året tror det låg första helgen i mars, vet du vart i Sala även om det inte är jättestort och jag kanske kommer loss en stund
Publicerat Februari 17, 200917 yr Författare Själv letade jag nog lodjur förra året tror det låg första helgen i mars, vet du vart i Sala även om det inte är jättestort och jag kanske kommer loss en stund Nej de har jag faktiskt ingen aning om, vart i Sala det är , men det löser sig nog ! Men nån av de andra som ska dit kanske vet. Kul om du kom, så vi sågs igen, tror vi träffades i Rättvik för ett par år sedan ?
Publicerat Februari 18, 200917 yr Musköt du kan gott masa dig upp hit, jag var ju ner till dig sist Har alla sammangaddat sig för att lura bort mig från mitt kära Småland?
Publicerat Mars 7, 200917 yr jaha då vad dagen över såg ekebo i programet, men tyckte det var onödigt att gå att lete upp dej, då jag inte kunde prata( ryckt ur 2 tänder)
Publicerat Mars 8, 200917 yr Författare jaha då vad dagen över såg ekebo i programet, men tyckte det var onödigt att gå att lete upp dej, då jag inte kunde prata( ryckt ur 2 tänder) Var du där tillsammans med en tjej som ställde en östtik? /ekebo
Publicerat Mars 8, 200917 yr Resultat Ekebo... Vill veta om ni klarat första steget mot jaktchampionatet...
Publicerat Mars 8, 200917 yr Var du där tillsammans med en tjej som ställde en östtik?/ekebo jepp det var jag. vid hundens namn var gummarps loka och hadde nr 14 så var jag med henne
Publicerat Mars 8, 200917 yr jepp det var jag. vid hundens namn var gummarps loka och hadde nr 14 så var jag med henne Hur gick det för Loka?
Publicerat Mars 8, 200917 yr Hur gick det för Loka? 2:a för att hon fjantade sej i ringen. annars hadde det nog blitt en 1:a
Publicerat Mars 8, 200917 yr Författare jepp det var jag. vid hundens namn var gummarps loka och hadde nr 14 så var jag med henne OK henne var jag ju fram och tog några ord med , det måste varit du som stod tyst bredvid ?
Publicerat Mars 8, 200917 yr OK henne var jag ju fram och tog några ord med , det måste varit du som stod tyst bredvid ? jepp det var jag det, var inte så mycket för att prata då jag nyligen hadde blivigt av med 2 tänder. men kommer du upp till borlänge den 21:a så kan jag lova att jag kan prata med dej hur gick det för dej och dina västlaikor då?