Publicerat Februari 18, 200917 yr Vem fan är Eddiez ? Kan vara på sin plats med den frågan kanske en total idiot i mina ögon.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Vem fan är Eddiez ? Kan vara på sin plats med den frågan kanske En ny forumdeltagare som kommer att få jobba hårt och länge för att återfå nogot som helst förtroende från oss andra
Publicerat Februari 18, 200917 yr Jag är mest imponerad över att han orkar gå in i en ny tråd fär att få ihop sina inlägg istället för att bara posta i samma tråd gång på gång....eller så kanske han bara är en väldigt väldigt vänlig själ, i stil med Dunderklumpen.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Jag har precis skickat ett pm och bett att denne ska upphöra med detta hälsningsbombande, det funkar INTE att komma över 50 spärren på det viset. Får se om det kommer något svar. Janne, moderator.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Vem fan är Eddiez ? Kan vara på sin plats med den frågan kanske ...en som snart har "några" inlägg raderade
Publicerat Februari 18, 200917 yr Inget bra sätt att bli populär.....Ganska bra om man vill bli (Ö)känd på forumet.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Verkar som han fått ett antal pm nu.. Men trots detta, ge killen en chans. Möjligt att han visar sig vara vettig när han börjar skriva i stället för spamma.. fast fortsätter han att spamma så får han nog dessvärre aldrig möligheten att visa sig vettig Mvh!
Publicerat Februari 18, 200917 yr Har missat denne helt. Får ta en sök-runda....... Hittade inte så mycket info om honom..... Hittade bara: Hej och välkommen Ja, vad säger man.... Hej och välkommen själv Eddiez
Publicerat Februari 18, 200917 yr Har missat denne helt. Får ta en sök-runda....... din sökrunda kommer bli ganska kort då . netiket är nånting som eddiez måste lära, och som många sagt det kommer ta länge innan denna "lilla" incident blir bortglömd minst 1 vecka:P
Publicerat Februari 18, 200917 yr Lugna er... han har väl inte skrivit något elakt? han har hälsat ett gäng personer välkomna. Inte fan var det någon som klagade när halva forumet hälsa mikaela eller vad hon heter välkommen??? bara för att han tar flera i ett svep så har han väl inte gjort något fel? Jo det är klart att "visa nya inlägg" blir över fyllt. Men är det hans fel? Jag säger iaf välkommen Eddiez !
Publicerat Februari 18, 200917 yr Lugna er... han har väl inte skrivit något elakt? han har hälsat ett gäng personer välkomna. Inte fan var det någon som klagade när halva forumet hälsa mikaela eller vad hon heter välkommen??? bara för att han tar flera i ett svep så har han väl inte gjort något fel?Jo det är klart att "visa nya inlägg" blir över fyllt. Men är det hans fel? Jag säger iaf välkommen Eddiez ! skulle inte varit nåt men då han skrev välkommen och hej 4 gången i alla trådar ?
Publicerat Februari 18, 200917 yr skulle inte varit nåt men då han skrev välkommen och hej 4 gången i alla trådar ? Aha! Missade det!
Publicerat Februari 18, 200917 yr Haha, jag har varit medlem sen starten av forumet i princip, och han? har snart mer inlägg än jag välkommen Eddiez
Publicerat Februari 18, 200917 yr Lugna er... han har väl inte skrivit något elakt? han har hälsat ett gäng personer välkomna. Inte fan var det någon som klagade när halva forumet hälsa mikaela eller vad hon heter välkommen??? bara för att han tar flera i ett svep så har han väl inte gjort något fel?Jo det är klart att "visa nya inlägg" blir över fyllt. Men är det hans fel? Jag säger iaf välkommen Eddiez ! Att hälsa ett "gäng personer" välkommna , som varit reggad långt före en själv, är troligen inget annat sätt än att försöka plocka inläggspoäng för att komma åt dagböckerna, därav reaktionen. Och vad vad gäller svaren på Michaelas presentationstråd, så får du gärna förklara närmare vad du menar med att ingen klagade där, det var väl etablerade forumister som hälsade henne välkommen eller?, det är ju liksom det som är grejen med välkommnadet, att dom som redan är forumister hälsar dom nya välkommna, inte tvärtom.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Att hälsa ett "gäng personer" välkommna , som varit reggad långt före en själv, är troligen inget annat sätt än att försöka plocka inläggspoäng för att komma åt dagböckerna, därav reaktionen.Och vad vad gäller svaren på Michaelas presentationstråd, så får du gärna förklara närmare vad du menar med att ingen klagade där, det var väl etablerade forumister som hälsade henne välkommen eller?, det är ju liksom det som är grejen med välkommnadet, att dom som redan är forumister hälsar dom nya välkommna, inte tvärtom. Trodde inte han var ny samt att jag inte såg att han skrivit flera gånger i samma tråd. Sorry.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Författare Min mening var när jag startade denna tråd följande : Kan inte Eddiez presentera sig själv. Jag skiter i hur många han hälsar välkommen. Var väl bara ett infall av Amakulu ironi
Publicerat Februari 18, 200917 yr Ok då är ordningen hyfsat återställd, kan vi möjligen få en liten presentation av huvudpersonen i tråden nu kanske? Mvh!
Publicerat Februari 18, 200917 yr Ok då är ordningen hyfsat återställd, kan vi möjligen få en liten presentation av huvudpersonen i tråden nu kanske? Mvh! jag tror han är bortskrämd
Publicerat Februari 18, 200917 yr Hejsan! Ursäkta ifall jag fick känslorna på svall. Har tidigare postat under annat login men tänkte börja på ett nytt mera seriös med ett login man framför allt kommer ihåg... Blev ju inte så seriös start Orsaken till alla välkomnanden var att få ihop 50 inlägg så man kommer åt dagböckerna... hade en naiv tanke att inläggen skulle drukna bland alla 150 andra välkomnanden. Men nu är det bevisat inget undgår censuren på jaktsnack... Hoppas på överseende hos forum medlemmar Är snart 30år och har jagat senaste 10 åren främst med tax och senare med drever. Börjar säsongen med duva och gäss och fortsätter med älg. Senare blir det lite rådjur, hare och gryt. Senaste säsong gick lite förbi pga andra barnet föddes och att vi började renovera hus ditt vi ska flytta, fördelen är väl att huset ligger mitt på jaktområdet. Kan ge en mera utförlig presentation när tiden medger och känslo-svallet lagt sig på forumet
Publicerat Februari 18, 200917 yr Wow!!! Där är ju grymt skoj! Ha en egen presentation med typ 30 inlägg och SEN går man in och skriver presentationen Missförstå mej rätt, tycker detta var skitskoj! Ok nu är det iaf ordning, du har presenterat dej och förhoppningsvis lärt dej en smula om inställningen till spam och med det menar jag inget som helst illa. Välkommen iaf!! Mvh!