Publicerat Maj 4, 200917 yr Jo jag måste säga att ni imponerar med ert fantastiska skytte !!! Med så duktiga skyttar har en annan "normal" hagelskytt inte en chans. Tack för korven igen Orjant / ekebo
Publicerat Maj 4, 200917 yr Det är ju en jäkla tur att jag var där sent, tack vare att Ekebo inte kunde åka tidigare med tanke på de grymma resultaten som ni gjorde allesammans. Jag är grymt imponerad av ert skytte. Synd att du inte kom tidigare, jag hade med nöje lämnat över jumboplatsen till dig
Publicerat Maj 4, 200917 yr även en blind höna kan lyckas ibland Detta gör ju att man måste fortsätta försöka !!! / Tack
Publicerat Maj 4, 200917 yr Tycke nog att Upptag71 såg ut som en mindre och betydligt yngre kopia av Hipshot men jag kan ha fel. Den hästsvansens överlevnadsförmåga borde kunna inbringa en del pengar i vadslagning. Hahaha!!! Lägg bud!!!! HAr vid ett svagt tillfälle sagt att den ryker när jag skjuter fullt första gången........nu var det nära...
Publicerat Maj 4, 200917 yr även en blind höna kan lyckas ibland Tycker nog den hönan hittar många korn............du är ju grymt jämn!!!!!
Publicerat Maj 4, 200917 yr Författare Hahaha!!! Lägg bud!!!! HAr vid ett svagt tillfälle sagt att den ryker när jag skjuter fullt första gången........nu var det nära... Dåså, då lär ju den där tofsen hänga kvar i all evighet
Publicerat Maj 5, 200917 yr Dåså, då lär ju den där tofsen hänga kvar i all evighet Såklart...........vill ju vara på den säkra sidan.........