Publicerat 1 timme sedan %d hr 😊 hej Emil här, om du ids skicka när du har tid så betalar jag naturligtvis fraktenMvh/Emil
Publicerat 1 timme sedan %d hr 20 minutes ago Mad Mike sa:Lite så men nu använder jag inte kal12 längre.Problemet är att han bor i älvsbyn och skicka ammunition är ett elände och dyyyyyrt så det är ingen ide. 21 minutes ago Mad Mike sa:Lite så men nu använder jag inte kal12 längre.Problemet är att han bor i älvsbyn och skicka ammunition är ett elände och dyyyyyrt så det är ingen ide.Hej, Emil här om du ids skicka när du har tid- jag har ej bråttom 😊så betalar jag naturligtvis fraktenMed vänlig hälsning,/Emil
Publicerat 49 minuter sedan %d min 22 minutes ago Skogsfågeljägarn76 sa:😊 hej Emil här, om du ids skicka när du har tid så betalar jag naturligtvis fraktenMvh/EmilDu missförstår mig, det går inte att skicka ammunition dom privatperson annat än med bussgods från vissa terminaler med specialutbildade förare.inget jag har koll på.Det är billigare för dig att köra till stockholm och hämta mina två askar😉
Publicerat 41 minuter sedan %d min Ok😊 ja frun min är faktiskt från Stockholm så vi är där några ggr / år så jag skulle kunna höra av mig nästa gång vi är där så skulle jag kunna komma förbi om du har kvar dom då? Jag skulle kunna ringa dig och kolla nästa gång vi är där om du skickar ditt mobnr?Mitt mobnr: 072-5404740Mvh/Emil