Publicerat Mars 23, 200917 yr Fick en liten idé nu i kväll. va sägs om att träffas å ha en gemensam småviltsjakt kommande säsong. kan ju bli ett bra tillfälle för nyblivna jägare som inte har ng mark att jaga på Nu har vi ju ett rätt avlångt land. men man kanske skulle kunna årdna dom på flera ställen....... detta kanske har varit uppe tidigare, sökte lite ytligt men hittade inget Så va tycker ni om denna idë?
Publicerat Maj 2, 200916 yr väldigt trevligt initiativ. vi skulle kunna hjälpas åt med att organisera den.
Publicerat Maj 4, 200916 yr Fick en liten idé nu i kväll. va sägs om att träffas å ha en gemensam småviltsjakt kommande säsong. kan ju bli ett bra tillfälle för nyblivna jägare som inte har ng mark att jaga på Nu har vi ju ett rätt avlångt land. men man kanske skulle kunna årdna dom på flera ställen....... detta kanske har varit uppe tidigare, sökte lite ytligt men hittade inget Så va tycker ni om denna idë? Det låter ju alldeles utmärkt. Spika ett datum i förhand så kan ju ett gäng komma till dig så att vi kan jaga tillsammans.
Publicerat Augusti 1, 200916 yr skulle kunna komma med rasken90 och en svart basset ( basset/wachtel)
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Låter ju som ett kanon initiativ, men har vem ställer upp med marken? Jag kan ställa upp, men en dag av drevjakt med taxen hos mig plus max en tax till någon dag fram i okt/nov, men då är max 5 man välkomna, jag har bara 1000ha. Kan bara administrera 5 då jag inte känner en kotte av er och det är första gången. Kände bara att jag ville bryta trenden, så sitt inte och tjuvhåll på era marker nu, delad glädje e dubbel glädje!
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Ja är det någon som vill jaga skogsfågel , med finnspets. Så hör av er, här på bya marken där jag bor kan jag ha en gäst med mig och det kostar 30 kr om dagen för en dags jakt. Annars har jag ca 40 000ha där jag kan ha 2 gäster med mig och där kostar det 50 kr dagen för småviltsjakt. rävper
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Ja är det någon som vill jaga skogsfågel , med finnspets. Så hör av er, här på bya marken där jag bor kan jag ha en gäst med mig och det kostar 30 kr om dagen för en dags jakt.Annars har jag ca 40 000ha där jag kan ha 2 gäster med mig och där kostar det 50 kr dagen för småviltsjakt. rävper låter intresant revper kan vi ta det efter års skiftet?
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Låter ju som ett kanon initiativ, men har vem ställer upp med marken?Jag kan ställa upp, men en dag av drevjakt med taxen hos mig plus max en tax till någon dag fram i okt/nov, men då är max 5 man välkomna, jag har bara 1000ha. Kan bara administrera 5 då jag inte känner en kotte av er och det är första gången. Kände bara att jag ville bryta trenden, så sitt inte och tjuvhåll på era marker nu, delad glädje e dubbel glädje! Låter trevligt du behöver inte vara orolig dom kottarna jag har träffat är väldigt trevliga och sympatiska jägare. Lasse
Publicerat Augusti 1, 200916 yr Ja är det någon som vill jaga skogsfågel , med finnspets. Så hör av er, här på bya marken där jag bor kan jag ha en gäst med mig och det kostar 30 kr om dagen för en dags jakt.Annars har jag ca 40 000ha där jag kan ha 2 gäster med mig och där kostar det 50 kr dagen för småviltsjakt. rävper Jag kommer med styggbergets Litte
Publicerat Augusti 12, 200916 yr Ja är det någon som vill jaga skogsfågel , med finnspets. Så hör av er, här på bya marken där jag bor kan jag ha en gäst med mig och det kostar 30 kr om dagen för en dags jakt.Annars har jag ca 40 000ha där jag kan ha 2 gäster med mig och där kostar det 50 kr dagen för småviltsjakt. rävper Hej lockande förslag!! Du har PM!! Cascaio
Publicerat September 9, 200916 yr Ja är det någon som vill jaga skogsfågel , med finnspets. Så hör av er, här på bya marken där jag bor kan jag ha en gäst med mig och det kostar 30 kr om dagen för en dags jakt.Annars har jag ca 40 000ha där jag kan ha 2 gäster med mig och där kostar det 50 kr dagen för småviltsjakt. rävper De vore hur kul som helst. Vore ju kul senare i höst.. om du har tid för de.. =)
Publicerat September 10, 200916 yr har mycket mark och kundskap vars olika arter befinner sig i Gällivare med omnejd,rådjur,bäver,rävar,skogsfågel och har själv stövare för er som vill se hur det går till när man jagar räv ovan och under jord
Publicerat September 10, 200916 yr har mycket mark och kundskap vars olika arter befinner sig i Gällivare med omnejd,rådjur,bäver,rävar,skogsfågel och har själv stövare för er som vill se hur det går till när man jagar räv ovan och under jord Låter spännande.
Publicerat September 10, 200916 yr det är bara pma jag har mån att ta med mig gästjägare och hundar,samt alltid jagar nya gryt att utforska
Publicerat September 10, 200916 yr det är bara pma jag har mån att ta med mig gästjägare och hundar,samt alltid jagar nya gryt att utforska Coolt