Publicerat Mars 24, 200917 yr Jo nu är det så att jag är en kille på 18 år och bor i Strömsund i norra Jämtland. Han gillar allt från jakt till flugbindning. Jag går samhällsvetenskapliga programmet på Hjalmar Strömerskolan i Strömsund med inriktning på samhällskunskap. Han ser gärna sig själv som en filosof och samtidigt också som en liten datornörd, då han alldeles för ofta sitter framför datorn än är ute i skogen. Han har jägarexamen men tyvärr inte ett vapenskåp än. En del kan nog tycka att han är en konstig prick, men om man blir vän med honom kan man nog skymta att han är en trevlig och ofta kunnig jägare.
Publicerat Mars 24, 200917 yr Jo nu är det så att Dunderklumpen är en kille på 18 vintrar som gillar teknik, vapen, jakt, styrketräning, längdskidor, fiske, flugbindning, flugfiske, natur, hundar, katter, andra konstiga djur, skola m.m.Dunderklumpen går på samhällsvetenskapsprogrammet i sin hemstad(Beppe Wolgers hemby) med inriktning på samhällskunskap. Han ser gärna sig själv som en filosof och gärna lite datornörd, då han alldeles för ofta sitter framför datorn än är ute i skogen. Han har jägarexamen men tyvärr inte ett vapenskåp än. En del kan nog tycka att han är en konstig prick, men om man blir vän med honom kan man nog skymta att han är en trevlig och ofta kunnig jägare. Ps. Dunderklumpen har tagit sitt användarnamn från filmen med samma namn... Välkommen in i stugan!
Publicerat Mars 24, 200917 yr Varmt välkommen hit Det behövs alltid en glad filur varje dag. Lycka till med vapenskåpet framöver. //Jägare utan gränser
Publicerat Mars 24, 200917 yr Kul med fler ungdomar med jakt i blodet. =) Välkommen in i värmen mannen..
Publicerat Mars 24, 200917 yr Välkommen!! Här finns kunnigt folk , så var inte rädd att fråga om du är nyfiken på nåt!
Publicerat Mars 24, 200917 yr En underbar tid väntar dig, Vapen och en uppsjö med prylar som man bara måste ha Välkommen /Lasse
Publicerat Mars 24, 200917 yr Författare Ett stort tack till alla medlemmar på jaktsidan.se, som fått mig att känna mig välkommen! Jag hoppas jag kan bidra med mycket kunskap och även lära mig mycket på köpet...
Publicerat Mars 25, 200917 yr Författare Välkommen hit, gissar att du är från krokarna kring Gäddede. Näpp... Jag är från trakterna från filmen Dunderklumpen spelades in...
Publicerat Mars 25, 200917 yr Författare Välkommen Dunderklumpen.. du kommer att trivas!!! tror jag Tack...
Publicerat Mars 25, 200917 yr Näpp... Jag är från trakterna från filmen Dunderklumpen spelades in... Strömsund
Publicerat Mars 25, 200917 yr Kan tillägga att jag jagar i Lorås med omnejd, så det är lite i dina trakter misstänker jag
Publicerat Mars 26, 200917 yr Författare Kan tillägga att jag jagar i Lorås med omnejd, så det är lite i dina trakter misstänker jag Trevligt!
Publicerat Mars 26, 200917 yr Välkommen hit För varje ny jämte som presenterar sig här så känner jag att jag saknar jämtland
Publicerat Mars 26, 200917 yr Författare Välkommen hit Jämte :D Tackar, tackar... Välkommen hit För varje ny jämte som presenterar sig här så känner jag att jag saknar jämtland Varför flytta från vildmarken?
Publicerat Mars 26, 200917 yr Varför flytta från vildmarken? Bodde bara i Jämtland 3 år när jag pluggade i Östersund 1991-94, länge innan jag blev jägare Men tältturer i Oviksfjällen, MÅNGA dagar på snowboard i Åre, vadande i iskalla fjällbäckar runt Blåsjön, det är sådant man saknar