Publicerat Maj 4, 200917 yr Skriv bara allt elände gubben hittar på så släpper nog skrivkrampen ska du se Välkommen förresten! Dessutom misstänker jag att du har en outömlig inspirationskälla då också....mooaahahahaha !! Jävla nötter!!...
Publicerat Maj 4, 200917 yr Skriv bara allt elände gubben hittar på så släpper nog skrivkrampen ska du se Välkommen förresten! Skulle jag skriva om alla dumheter han säger och hittar på skulle jag få sitta här resten av det här året och så roligt ska vi inte ha de. /Cicci
Publicerat Maj 4, 200917 yr Jag är nyfiken på hur du ser på övningsskytte - vad som är kul och vad som är svårast? Föredrar du kula eller hagel?Och vad tycker du om rekyl? Vad som är svårast är nog pistolskyttet, har inte skjutit med hagel på 2 år då jag jobbat kväll som du ju vet. Kula har det ju blivit några gånger men det blir ju ofta så att du och Robban skjuter och jag sitter i bunkern. Det är roligt med all övningsskytte, det är ju kul när det smäller lite oavsett om det jag som skjuter eller någon annan. Angånde rekyl så har jag ju inte skjutit med så många olika kalibrar men jag tyckte rekylen på Robbans 9,3x62 räckte till gott och väl och det är nog inget jag själv skulle skaffa. Som klass ett pang så blir nog en 308:a bra för mig. /Cicci
Publicerat Maj 4, 200917 yr Nu låter det som om frugan inte får vara med dom stora pojkarna å skjuta men så är inte fallet. Har ju för faen sagt att du måste inhandla 52gn SMK kulor så du kan vara med på dom roliga lekarna å du.... Bunkern bemannas inte längre vid 100m skyttet så du kan lugnt vara med och panga papper.
Publicerat Maj 4, 200917 yr Bara att konstatera att ni tagit äktenskapet till en ny nivå nu när ni kommunicerar via forumet. Har Cicci en laptop i sängen medan du sitter vid laddbänken och skriver? Jag är definitivt FÖR mer Cicci-skytte - ska se om jag hittar några SMK 52:or i gömmorna.
Publicerat Maj 4, 200917 yr Bara att konstatera att ni tagit äktenskapet till en ny nivå nu när ni kommunicerar via forumet. Har Cicci en laptop i sängen medan du sitter vid laddbänken och skriver? Haha, ser det framför mig
Publicerat Maj 5, 200917 yr Jävla nötter!!... Neee...inte nöt..min hustru säger att jag är söt och god.. Åtminstonde tolkar jag det så när hon kallar mig Pucko..
Publicerat Maj 5, 200917 yr Neee...inte nöt..min hustru säger att jag är söt och god.. Åtminstonde tolkar jag det så när hon kallar mig Pucko..
Publicerat Maj 5, 200917 yr Haha, ser det framför mig Jävla Mats! Neee...inte nöt..min hustru säger att jag är söt och god.. Åtminstonde tolkar jag det så när hon kallar mig Pucko.. Isof är du väldigt söt å go Janne.
Publicerat Maj 5, 200917 yr Isof är du väldigt söt å go Janne. Jag vet, jag vet... Eller kan det vara så, att hon med Pucko menar att jag är för liten, blir tom för fort, lite i sliskigaste laget och är dyr...
Publicerat Maj 5, 200917 yr Jag vet, jag vet... Eller kan det vara så, att hon med Pucko menar att jag är för liten, blir tom för fort, lite i sliskigaste laget och är dyr... Får mig å tänka på en riktigt rolig sak jag läste en gång. OBS! Inget för folk som är känsliga! "Snackade med din fru i telefon igår, berättade att det var så länge sen hon fick stock att hon inte ens vågar torka sig i röven längre för att muttan hugger efter fingrarna"... Sanningen svider va Ha ha, fy faan va du ska få igen.
Publicerat Maj 5, 200917 yr För att återgå till trådens kärnämne så kanjag upplysa om att Cissi måste vara varje mans dröm /En som vet
Publicerat Maj 5, 200917 yr För att återgå till trådens kärnämne så kanjag upplysa om att Cissi måste vara varje mans dröm /En som vet Vänta du tills du bott med henne ett tag, småländskor kan vara bitska. Skämt åsido, hon e väldigt bra som låter mig hållas med mina skytteleksaker.
Publicerat Maj 5, 200917 yr Vänta du tills du bott med henne ett tag, småländskor kan vara bitska. Skämt åsido, hon e väldigt bra som låter mig hållas med mina skytteleksaker. Är hon bonna dotter med så är de nog systrar /Lasse