Publicerat Maj 20, 200916 yr Finns på plats under torsdagen, känns igen på att jag har endast en underläpp!! Det blir nog svårt att hitta dig Jansson, dom flesta på elmia har nog också endast en underläpp. Aldrig sett ngn med två underläppar Ps. Att du vågar åka med Mickel är en gåta, han ser ju knappt vägen när han envisas med att köra med slokhatten på..................
Publicerat Maj 20, 200916 yr Det blir nog svårt att hitta dig Jansson, dom flesta på elmia har nog också endast en underläpp. Aldrig sett ngn med två underläppar :lol: Ps. Att du vågar åka med Mickel är en gåta, han ser ju knappt vägen när han envisas med att köra med slokhatten på.................. Dessutom med "StorSven" sittandes bredvid halsandes finkel ur 5 liters dunken.. Om Holsten och Hylsan dyker upp känns dom lättast igen på de många fingrarna samt simhuden mellan.
Publicerat Maj 20, 200916 yr Dessutom med "StorSven" sittandes bredvid halsandes finkel ur 5 liters dunken.. Om Holsten och Hylsan dyker upp känns dom lättast igen på de många fingrarna samt simhuden mellan. Fixade "stor-sven" översättningen åt dig???
Publicerat Maj 20, 200916 yr Tavlan består av en kanadagås bulvan, poänggivande träff är i näbbroten va Mvh! Ingen sport i det. Vänstra näsborren ska det vara Sen är ELMIA överskattat. Kom till Sveriges största ÅRLIGA mässa istället.
Publicerat Maj 20, 200916 yr Ingen sport i det. Vänstra näsborren ska det vara Sen är ELMIA överskattat. Kom till Sveriges största ÅRLIGA mässa istället. Mässa i din trädgård
Publicerat Maj 20, 200916 yr Mässa i din trädgård BOSJÖKLOSTER , där kan du även träffa mig. Vilken höjdare
Publicerat Maj 20, 200916 yr BOSJÖKLOSTER , där kan du även träffa mig. Vilken höjdare 29-30 Aug mitt i Skåne bokad
Publicerat Maj 21, 200916 yr Åker om 20 min ska bli kul att förhoppningsvis få se något ansikte från forumet. Lasse
Publicerat Maj 21, 200916 yr Åker om 20 min ska bli kul att förhoppningsvis få se något ansikte från forumet. Lasse Just nu så saknar jag Huskvarna! SOTIS??? JA!!!
Publicerat Maj 22, 200916 yr Åker imorgon,lördag. Ryggan laddad..........hojta till så kanske jag bjussar på nått gott............
Publicerat Maj 22, 200916 yr Åker imorgon,lördag. Ryggan laddad..........hojta till så kanske jag bjussar på nått gott............ Jaha, och vad ska det vara då? Du får väl ta många foton och lägga in om det finns något intressant. Medan man jobbade på Husqvarna så hade man fribiljett dit varje gång och så till skogsmässan.
Publicerat Maj 22, 200916 yr Jaha, och vad ska det vara då? Du får väl ta många foton och lägga in om det finns något intressant. Medan man jobbade på Husqvarna så hade man fribiljett dit varje gång och så till skogsmässan. Kan bli Whisky eller Jäger kopia(Mummel-man).............ett par öl på hemvägen blir det nog.......om jag gått mycket så jag har blivit törstig..........
Publicerat Maj 22, 200916 yr Jaha så sitter man här när bussen går om 8 timmar. Sov lite middag som ett litet barn idag och det straffar sig med en gång Barnen har knoppat in i min säng så jag tror jag somnar i soffan i natt, att se på tv brukar söva. Kanske lika bra att ta en öl med en gång Nej ner i soffan för att blunda en stund, Vi ses i morgon alla glada. PS blir nog en Swedteem kepa på skallen. /Lasse
Publicerat Maj 23, 200916 yr Kan bli Whisky eller Jäger kopia(Mummel-man).............ett par öl på hemvägen blir det nog.......om jag gått mycket så jag har blivit törstig.......... Jaja, det blir bra! Du får ta en åt mig också men du får betala den!