Publicerat Maj 21, 200917 yr Hej på er alla jägare. Det är så att för ungefär en vecka sen fällde jag min första bock.. dock var det en roadkill. Den fina bocken (en sexa som jag hellre sett framför pipan i höst ) dog direkt men köttskadorna på bocken är nästan obefintliga, bara ett av låren blev förstört. Så nu får ni gärna dela med er av era recept MVH Östen
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.