Publicerat Maj 25, 200916 yr Vill jag ge alla er som hjälpte till med mässan i Jönköping! Ingen nämd, ingen glömd, ni vet vilka ni är. Har varit en sanslöst trevlig och rolig helg, dagarna gick med rasande fart, och kvällarna ändå fortare. Som min fru sa till er, - Bågjägare, är speciellt släkte, trevligare människor får man leta efter! Jag är glad att jag har ett så stort hus, så jag kunde erbjuda alla 10st nattplats. Ang mässan, så blev det en formidabel succe ang bågjakt, intresset var enormt! Men utan er alla, så hade jag och Erik fått det ganska svettigt
Publicerat Maj 25, 200916 yr Hade supertrevligt iaf! Glömde minst en tröja kvar hos er så nu har jag ytterligare en ursäkt att komma o hälsa på Ge frugan o killarna en bamse kram från lilla mig Puss på ljumsken o nyp på skinkan //Sjukis
Publicerat Maj 25, 200916 yr Författare Hade supertrevligt iaf! Glömde minst en tröja kvar hos er så nu har jag ytterligare en ursäkt att komma o hälsa på Ge frugan o killarna en bamse kram från lilla mig Puss på ljumsken o nyp på skinkan //Sjukis Tack! Du e alltid välkommen! Var det en grå fleece tröja som du glömde?
Publicerat Maj 25, 200916 yr Tack! Du e alltid välkommen! Var det en grå fleece tröja som du glömde? Nej en vit huvtröja var det.
Publicerat Maj 25, 200916 yr Nej en vit huvtröja var det. Som numera ser ut som en grå Fleece /Skuris
Publicerat Maj 25, 200916 yr Som numera ser ut som en grå Fleece /Skuris Sade till Pelle: Ser den dyr och exklusiv ut så är det nog min!? //Sjukis
Publicerat Maj 26, 200916 yr TACK själv Pelle! jag och Stina hade det verkligen jätte trevligt! kul att jobba på mässan, alltid kul å träffa nya intreserade personer! Nästa gång tar vi med kiddsen ner så våra barna kan härja tillsamans!. ge din underbara fru en STOR kram från oss! ja ja!.. du får en du med så du inte blir avis!.. *S*.. Mvh Thomas
Publicerat Maj 26, 200916 yr Författare TACK själv Pelle! jag och Stina hade det verkligen jätte trevligt!kul att jobba på mässan, alltid kul å träffa nya intreserade personer! Nästa gång tar vi med kiddsen ner så våra barna kan härja tillsamans!. ge din underbara fru en STOR kram från oss! ja ja!.. du får en du med så du inte blir avis!.. *S*.. Mvh Thomas Tack Thomas! Om du visste vad jag har kramat min fru Låter som en bra ide', det där med att ni tar med kidsen nästa gång! Ni är alltid varmt välkommna alla 4:a! Kram o kläm
Publicerat Maj 26, 200916 yr Författare Ni hade väl inte "Kalsong JS" där, med tanke på alla glömda kläder ?? Jodå! Nog var min vän o gamle vapendragare här Men, min fru jobbar inom vården, så hon hade medel att ta till när han blev för stökig
Publicerat Maj 26, 200916 yr Jodå! Nog var min vän o gamle vapendragare här Men, min fru jobbar inom vården, så hon hade medel att ta till när han blev för stökig Ha ha bra bra, vad då ? för eländet ska ju vara hos mig senare i höst,, vill vara förberädd !
Publicerat Maj 28, 200916 yr Pelle: Den grå fleecetröjan är Magnus! Bästa mässan hittills! Kram på er allihop!
Publicerat Maj 29, 200916 yr Va skitkul att träffa många av er i jönköpinge:-D Men hade tyvärr inte så mycket tid att springa och kolla förens på söndagen. Svårt som fan och vet vem som e vem av er alla haha:-P Ha det gött allesammans
Publicerat Maj 29, 200916 yr Pelle: Den grå fleecetröjan är Magnus!Bästa mässan hittills! Kram på er allihop! Kan stämma? då jag hittade min vita huvtröja i väskan (längst ner)
Publicerat Maj 29, 200916 yr Författare Kan stämma? då jag hittade min vita huvtröja i väskan (längst ner) Gott sjukis! Jag har hittat ägarna till de övriga jackorna oxå