Publicerat Maj 29, 200916 yr Hej Kille på 30 år med ett stort brinnande intresse för jakt. Jagar mesta dels vildsvin. Har två wachtlar. 2 och 6 år. Och en 3:e på väg hem. Sambo med 2 "plast" barn Tvekar aldrig inför en jaktdag
Publicerat Maj 29, 200916 yr Välkommen! Detta lät spännande, Wachtlar är kul! Som sagt, vilken del av landet bor din postlåda? Mvh!
Publicerat Maj 29, 200916 yr Jag håller till i skåne och blekinge för det mesta. En del utflykter till småland, halland och östergötland åxå. Tackar för välkomnandet
Publicerat Juni 1, 200916 yr Jag håller till i skåne och blekinge för det mesta. En del utflykter till småland, halland och östergötland åxå.Tackar för välkomnandet Välkommen Lite spännande med en som jagar vildsvin med sina Wachtlar, hoppas du får till en jaktdagbok framåt hösten vore spännande att följa dina grisjakter. \mats
Publicerat Juni 5, 200916 yr Välkommen hit Även jag trodde att din synonym var relaterat till den femina sidan i samhället Var jagar du i Östergötland då ? Kanske i mina hemtrakter ? Tittade in i din butik också Är bra sugen på en Garmin med sele för hunden/ fast i två exemplar med de nya halsbanden. Jaja, det får väl bli i framtiden...SUCK
Publicerat Juni 10, 200916 yr HejKille på 30 år med ett stort brinnande intresse för jakt. Jagar mesta dels vildsvin. Har två wachtlar. 2 och 6 år. Och en 3:e på väg hem. Sambo med 2 "plast" barn Tvekar aldrig inför en jaktdag Hej Och välkommen hit