Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lövcamofunderingar..

Featured Replies

Publicerat

Swedteams röstar jag på.. väldigt praktiska är dom.. men som de redan har nämnts dom är lite prasliga så jag kör utan dom prassellöven :lol:

• 1 month later...
Publicerat

Röstar faktiskt på ASAT i denna fråga.. Är lite tvär bara för att det skall vara så långt ner butiken som säljer dem ligger.. :unsure:

Bumpar lite och filosoferar på vad man skall köpa nästa år innan jobbet väntar imorrn. Mvh!

Publicerat
  • Författare

Använt det här Diffusion nu ett tag, egentligen inte provat rejält då jag haft rätt ok skydd där jag varit men jag är helt nöjd med detta! Gillar den här huvan man drar över skallen, rymlig och bra, hindrar en inte med skyttet. Byxorna har jag inte ens provat, står man i någonslags grönska så syns inte benen iaf.

Mvh!

Publicerat

Roligt att du verkar ha blivit nöjd. Det tycks helt enkelt vara så att det finns många bra ställ att välja mellan. Skillnaden i mellan olika ställ i praktiken är nog mindre än skillnaden inget lövkamouflage till bra lövkamouflage. Jag har själv nyligen köpt ASAT och tycker verkligen att jag smälter in lite över allt. Att jag sen blivit hånad för köpet av mina syskon på min egen bröllopsfest, och att jag fick bära det på min svensexa, det är ett annan sak. All terrains tycks inte gälla innomhus B) Det är ändå värt det!

Publicerat

Jag försökte hitta någon återförsäljare som bara säljer ASAT pro jacka, hittar ingen... B)

Behöver inte hela stället då underdelen känns ganska onödig..

Kanske ska leta beg.

Någon som har något förslag

Publicerat

Har swedteams ställ jag. Riktigt smidigt och tyst ställ. Väger ingenting.

Publicerat

Jag har Jahti Jakts camoställ, alltså den integrerade kläder och camo, så det är inte 3D. Jag skall komplettera med 3D camo huva och handskar. Får vi se om det räcker för den jakt jag skall företa mig denna säsongen. Vill jag har mer får det bli till nästa höst. Då ligger ASAT bra till, jag gillar färgerna.

Publicerat

Det jag har upplevt med ställen är att man skall köpa ett som är minst ett par nyanser ljusare och gärna lite gråare än man vill ha. Mossy mfl "klockrena" blir ofta som en "svart fläck" i terrängen som trots att konturen bryts upp blir en eyecatcher. Bara att kolla vad bra ASAT funkar i mörk terräng trots att det är ett "ljust" camo. Jag har ett som är köpt på Bass Pro men dom har slutat med det tyvvär. Det är mitt emellan Swedteams Mossy och ASAT och rejält gråtonat i nyansen. Funkar bra eller kanon i de flesta lägen. Kråkor och skator har flera gånger vart helt trygga på 2-3 m håll när jag legat platt på marken bland lite traktorskopor på en grusplan, tills dom ser ögonen, då jäklar går larmet :) Har suttit flera gånger helt utan camonät på soptippen med gott resultat.

Publicerat
  • Författare

Upptäckte en ny ruskigt trevlig fördel med komposthögen idag.. smäckvarmt ute... gick utmärkt att fara och jaga i t-shirt och kortbyxor, bara att åla i lövhögen så var man borttrollad men slapp svettas!

Mvh!

Publicerat
Upptäckte en ny ruskigt trevlig fördel med komposthögen idag.. smäckvarmt ute... gick utmärkt att fara och jaga i t-shirt och kortbyxor, bara att åla i lövhögen så var man borttrollad men slapp svettas!

Mvh!

detta är just varför jag är ute efter en, men nej att dom finns att hitta...