Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bågjakts aktivitiet i Stockholmstrakten

Featured Replies

Publicerat

Ja.. Finns det någonstans man kan träna bågjakt här i Västra Stockholm? Kanske någon privat bana man kunde få besöka. Finns det bågjägare i Sthlms-trakten och var tränar ni i sådana fall?

:lol:

Publicerat
Ja.. Finns det någonstans man kan träna bågjakt här i Västra Stockholm? Kanske någon privat bana man kunde få besöka. Finns det bågjägare i Sthlms-trakten och var tränar ni i sådana fall?

:lol:

Googla på stockholms bågjägar gille, vet inte extakt vad de alla heter, men de huserar vid Flaten badet i tyresö

Eller ringa Anders Gejer, han vet vilka alla är

Publicerat
  • Författare

http://www.bagjakt.org/lokala-klubbar-och-f%C3%B6reningar

Ja, Tyresö blir väl närmast då. Skulle ex.v. gärna vilja testa jaktspets någonstans för att se hur pilen jobbar i flykten (har egna spetsar). Är ju med i vanlig skytteklubb (2st) men där lär man sig inget om jakt.

"Idag övade jag ensam på fältet och när jag står där och testar avstånd så kommer en rådjursget med kid och stannar upp i kanten på fältet. Kollar mej. Solen ligger på och man ser pälsen perfekt. Och prommenerar sedan vidare in i några snår. Kidet som ett gummiband ca 5 meter efter. Detta i Bromma trakten. " :lol:

Publicerat
http://www.bagjakt.org/lokala-klubbar-och-f%C3%B6reningar

Ja, Tyresö blir väl närmast då. Skulle ex.v. gärna vilja testa jaktspets någonstans för att se hur pilen jobbar i flykten (har egna spetsar). Är ju med i vanlig skytteklubb (2st) men där lär man sig inget om jakt.

"Idag övade jag ensam på fältet och när jag står där och testar avstånd så kommer en rådjursget med kid och stannar upp i kanten på fältet. Kollar mej. Solen ligger på och man ser pälsen perfekt. Och prommenerar sedan vidare in i några snår. Kidet som ett gummiband ca 5 meter efter. Detta i Bromma trakten. " :)

du e välkommen hem till mej och skjuta me din båge!.. kanske inte västra Sthlm! men dock inte längr bort än 10 mil!.. bor strax åvanför Uppsala!..

Mvh

Publicerat
  • Författare
du e välkommen hem till mej och skjuta me din båge!.. kanske inte västra Sthlm! men dock inte längr bort än 10 mil!.. bor strax åvanför Uppsala!..

Mvh

Thomas....... Det tackar jag för. Det vill jag gärna :)

Publicerat
Thomas....... Det tackar jag för. Det vill jag gärna :)

du har PM....

välkommen!..

Mvh