Publicerat Juli 9, 200916 yr I länken nedan kan ni läsa mer om Bågjägareskolan. Den är endast öppen för medlemmar i SBJF. Begränsat antal platser. http://www.bagjakt.org/sbjfs-b%C3%A5gj%C3%A4garskola-0
Publicerat Juli 9, 200916 yr I länken nedan kan ni läsa mer om Bågjägareskolan.Den är endast öppen för medlemmar i SBJF. Begränsat antal platser. http://www.bagjakt.org/sbjfs-b%C3%A5gj%C3%A4garskola-0 Fan då kan jag inte gå den då !
Publicerat Juli 9, 200916 yr kommer också vara en IBEP i Sthlm 12-13 sep! mer info om den på samma länk som ovan!.. MVh MAmre!
Publicerat Juli 9, 200916 yr Författare Fan då kan jag inte gå den då ! Nää, du får nog lösa medlemskap! Men jag kommer till Åland den 2-4 oktober och hjälper dig att guida de nybakade bågjägarna inför jakten.
Publicerat Juli 9, 200916 yr Nää, du får nog lösa medlemskap!Men jag kommer till Åland den 2-4 oktober och hjälper dig att guida de nybakade bågjägarna inför jakten. Jo ja ska vara med o se till att du gör allt rätt,, jag lovar
Publicerat Juli 9, 200916 yr Författare kommer också vara en IBEP i Sthlm 12-13 sep! mer info om den på samma länk som ovan!.. MVh MAmre! Vill bara påpeka att denna IBEP kurs 12-13/9 är fristående från Bågjägareskolan. Här går du en helg och tar din IBEP. Bågjägareskolan är en utökad IBEP med praktisk jakt på Åland och i Danmark. Här får du också mer praktiska tips inför riktig jakt av erfarna bågjägare.
Publicerat Juli 9, 200916 yr Författare Jo ja ska vara med o se till att du gör allt rätt,, jag lovar Då blev jag genast mycket lugnare! Vad skönt! Men vi jagar ju redan den 15 augusti ihop. Ett bra tips jag kan förmedla är att säkerhetsselens längd aldrig får vara längre än avståndet ner till marken. För är den det så gör det ont att falla ur tornet.
Publicerat Juli 9, 200916 yr Vill bara påpeka att denna IBEP kurs 12-13/9 är fristående från Bågjägareskolan. Här går du en helg och tar din IBEP.Bågjägareskolan är en utökad IBEP med praktisk jakt på Åland och i Danmark. Här får du också mer praktiska tips inför riktig jakt av erfarna bågjägare. MYCKET erfarna,duktiga,charmiga,ödmjuka väl värt var enda krona i mitt tycke
Publicerat Juli 9, 200916 yr Författare MYCKET erfarna,duktiga,charmiga,ödmjuka väl värt var enda krona i mitt tycke Ja, men du vet ju hur blyg och tillbakadragen jag är. Ville inte utveckla det lika mycket som du!
Publicerat Juli 9, 200916 yr Ja, men du vet ju hur blyg och tillbakadragen jag är.! Just det ja...tur att du påminde oss om det..
Publicerat Juli 9, 200916 yr Författare Just det ja...tur att du påminde oss om det.. Ja, sen är jag blygsam och mjuk. En riktigt helyllekille. Inte alls burdus och kantig som man lätt skulle kunna tro. Fråga din fru så kommer hon att hålla med mig!