Publicerat Augusti 13, 200916 yr Nu har jag varit nere på markerna en sista gång, drogat och tjudrat ett får åt JS så han får nåt, passade på att släpa hem 5 liter kantareller när jag endå höll på! skit jakt på mig !
Publicerat Augusti 13, 200916 yr Författare Ha det så trevligt, ( fast JS kommer... )Skitjakt på er ! Tänkte hålla han drogad mest hela tiden, så det går nog bra
Publicerat Augusti 13, 200916 yr JS kommer å feltolka va han ska ha fåret till!.. du riskerar att han tar me de hem till stugan!.. SKIT JAKT på er nu bröder!.... MVh Mamre!..
Publicerat Augusti 13, 200916 yr Författare JS kommer å feltolka va han ska ha fåret till!.. du riskerar att han tar me de hem till stugan!.. SKIT JAKT på er nu bröder!.... MVh Mamre!.. Stackars Carin!
Publicerat Augusti 15, 200916 yr Skitjakt på er ! Här får vi vänta till 15 September. Här i Wisconsin så får vi börja September 12 men jag kommer ändå vänta till October. Det är för varmt för att hänga djuren i september. Ska upp och kolla kamerorna idag.
Publicerat Augusti 15, 200916 yr Här i Wisconsin så får vi börja September 12 men jag kommer ändå vänta till October. Det är för varmt för att hänga djuren i september. Ska upp och kolla kamerorna idag. Jag har möjlighet till kylförvaring men kan hålla med om att det tar emot då tempen visa dryga 80 f.