Publicerat September 4, 200916 yr Det säger väl en del om Stockholmarna/ Sörlänningarna Om du nu skulle ha missat det så är hela stockholm/sörmland en enda jättelik viltåker blir ju svårt att så in en viltåker på en som redan finns /Micke
Publicerat September 4, 200916 yr Om du nu skulle ha missat det så är hela stockholm/sörmland en enda jättelik viltåker blir ju svårt att så in en viltåker på en som redan finns /Micke Fast dela med sig av sina erfarenheter kan man ju göra ändå ...
Publicerat September 4, 200916 yr Fast dela med sig av sina erfarenheter kan man ju göra ändå ... Det var faktiskt Mickel som började! /Micke
Publicerat September 21, 201213 yr Tänkte väcka liv i tråden lite grann.. har ett par små frågor 1: om jag ska sätta jordärtskocka, behöver jag välta? har ej tillgång till vält utan ska fräsa och sedan så är det tänkt. 2: vad trivs i blöta marker? 3: kan jag sätta fodermärgkål i kanten av vårt fält, och låta bonden odla resten? eller kommer fodermärgkålen störa? Är ett + om växten i fråga dränerar /suger mycket vatten, för det finns det gott om Tacksam för svar, kommer säkert på fler frågor under tiden Om det finns i någon annan tråd ber jag om ursäkt, men har faktiskt inte hittat det jag söker.. /Gustaf