Publicerat September 13, 200916 yr Hej på er. Jag undrar om det stämmer att laikor löper en gång om året? Hoppas det finns någon som har svar på detta.
Publicerat September 13, 200916 yr Ja det stämmer när det gäller östlaika, dock finns det individer som löper två gånger också, västlaika kommer det nog svar på snart, ryskeuropeiska är jag mer säker på att den löper två gånger, scannade hårddisken och tog detta ur minnet jag är bara säker på öst. ställ frågan här Hälsningar Per
Publicerat September 13, 200916 yr Min surfi**a löpte två gånger förra året och jag fick reda på det den hårda vägen så att säga
Publicerat September 13, 200916 yr Min surfi**a löpte två gånger förra året och jag fick reda på det den hårda vägen så att säga Min gör det en gång i månaden så jagar hon inte heller
Publicerat September 13, 200916 yr Hejsan! Jag har västlaika, och föder även upp. Mina tikar har bara löpt en gång per år, och lika så dom flesta andra som jag vet om. Stefan!
Publicerat September 13, 200916 yr Författare Hejsan!Jag har västlaika, och föder även upp. Mina tikar har bara löpt en gång per år, och lika så dom flesta andra som jag vet om. Stefan! Tack Stefan. Vilken kennel har du?
Publicerat September 14, 200916 yr Hej Det gäller Västlaika. Tack för svar Mvh L Min äldre väst löper var 6-7mån. Den yngre har bara löpt 2 gånger ännu men det var minst 10mån mellan löpen.