Publicerat September 21, 200916 yr Enligt vargwebben så har Roslagsvargen inte sänt nå'n ny position på 10 dagar och i området finns det väl knappt en kvadratmeter som saknar mobiltäckning. Undrar om någon av jaktsidans brukare kanske har ytterligare info i ärendet. 1/10 närmar sig ju med stormsteg (tack och lov för det!) och man vill ju kunna släppa rådjurshundarna utan onödig risk för att de blir vargmat.
Publicerat September 22, 200916 yr Författare Vid 4-tiden i morse meddelades en ny position för Roslagsvargen på i stort sett samma kvadratmil som tidigare... End of story!
Publicerat September 22, 200916 yr Verkar som om den funnit sig till ro där tyvärr. Vad är det för position? Riala har jag för mig?
Publicerat September 22, 200916 yr Författare Verkar som om den funnit sig till ro där tyvärr.Vad är det för position? Riala har jag för mig? Ja, Riala - Ekskogen - Brollsta mest hela tiden söder om E18... Tur att man i vart fall jagar norr om vägen!