Publicerat September 24, 200916 yr I går kväll satt jag i ett treestand som vanligt och funderade på om jag skulle få se några djur, kl 19:00 ringde tydligen klockan för innom 10-15 minuter räkande jag 20 samtidiga djur ute på vallen framför mig, den närmaste var på 40 meter medan den längst bort kanske på 80 meter. Mina gäster som satt 400 meter bort hade "bara" 8-10 djur ute ( på lite för långa håll ) När det blev lite mörkare tror jag att det kom flera men slutade räkna vid 20 i alla fall Rena rama Kolmården altså!
Publicerat September 24, 200916 yr Oj det där låter inte alls dumt du kunde inte skickat över ett par till mig? jag satt ute igårkväll mellan 17.30-20.00 och såg inte ett liv Ångrade du dig att du inte hade studsaren med dig?
Publicerat September 24, 200916 yr Författare Oj det där låter inte alls dumt du kunde inte skickat över ett par till mig? jag satt ute igårkväll mellan 17.30-20.00 och såg inte ett liv Ångrade du dig att du inte hade studsaren med dig? Jo på ett sätt, för jag behöver ta bort endel djur, och då är inte alltid bågen bra men nu har vi krutvapen + hund förbut på vårat område, så det är bara båge som gäller
Publicerat September 24, 200916 yr Trevligt trevligt! Märks att ni bara jagat med båge där nu några år. Djuren finns, och dom känner sig trygga