Publicerat September 24, 200916 yr En helt sjuk vitsvans hjort vart skjuten i Wisconsin i Södags. Fan man bor mitt i vitsvans paradiset Här är länken till artikeln plus bilder http://www.thenorthwestern.com/article/200...amp;located=rss
Publicerat September 24, 200916 yr tror ni killen hade puls då? Man skulle känna sig duktigt spaghetti i armarna med bågen om det kom fram en såndär
Publicerat September 24, 200916 yr Det var en rejäl trofé! Klart gk och kommer med största sannolikhet att fylla sin plats på väggen!
Publicerat September 25, 200916 yr Satan i gatan... Vad mycket hot han kommer få från jaktmotståndare...
Publicerat September 25, 200916 yr Satan i gatan... Vad mycket hot han kommer få från jaktmotståndare... Nja..det fälls ju miljontals vilt med båge i USA varje år, så jaktmotståndarna får nog ligga i om dom ska gnälla på alla dom. Fast det skulle ju vara för att just denna grovsing är uppmärksammat i pressen då förstås..
Publicerat Oktober 2, 200916 yr Författare Jag börjar min jakt imorgon så jag hoppas att jag får en likadan själv. lol Jag har inte sett någon bock i den klassen men jag har 2 tio taggare och en 12 till 14 taggare på marken vad jag vet så det kan bli riktigt bra.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.