Publicerat September 24, 200916 yr Hej alla bågjägare söker några som vill låna och provskjuta alpine silverado MG båge jag har skjutit mina 4000 skott och testat båge riktig hård (den är skjutet i ur och skor,har hängt ute i regn hela tiden ) klart det var en del fel på den men de gick att justera fort och enkelt tack vare det att man behöver ingen bågpress för att ta av kabel eller sträng de här fel var faktist fel justeringar från början(visste inte mycket om de här cammar) annars är den väldigt bra kvalitet på den båge har inte uptäckt någon fel men vill gärna att andra provar den båge och gör sin bedömning om den jag själv har bättre träff bild med alpine än jag hade med någon Mathews tidigare(på 35m ca 2cm spridning med BEAMAN Team Real TREE pilar) hör av er om ni är intresserade gardhemsarchery.dinstudio.se/ teamalpine@gardhemsarchery.dinstudio.se
Publicerat September 25, 200916 yr Hej alla bågjägaresöker några som vill låna och provskjuta alpine silverado MG båge jag har skjutit mina 4000 skott och testat båge riktig hård (den är skjutet i ur och skor,har hängt ute i regn hela tiden ) klart det var en del fel på den men de gick att justera fort och enkelt tack vare det att man behöver ingen bågpress för att ta av kabel eller sträng de här fel var faktist fel justeringar från början(visste inte mycket om de här cammar) annars är den väldigt bra kvalitet på den båge har inte uptäckt någon fel men vill gärna att andra provar den båge och gör sin bedömning om den jag själv har bättre träff bild med alpine än jag hade med någon Mathews tidigare(på 35m ca 2cm spridning med BEAMAN Team Real TREE pilar) hör av er om ni är intresserade gardhemsarchery.dinstudio.se/ teamalpine@gardhemsarchery.dinstudio.se Du har Mail!.... Mvh Thomas