Publicerat September 25, 200916 yr Hej bestälde nya bågar i fredags och fick ta reda på igår(DHL ringde) att de kommer på tisdag nästa vecka-snacka om bra leveranter pratade samt. med en jakt kompis i Kroatien om alla tester jag gjorde med Alpine Silverado båge då så han att det återstor torr släpp (den jävel trodde inte att jag vågar) tvekade inte en sekund utan gick till källare tag båge och gjorde det på en gång (ny båge är ju redan på väg) på bilder ser ni resultat det small som studsare ,strängen hoppade av ,övre cam var snätt osv det tag ca 20 min (utan att använda bågpress)och båge var klar för provskjutning-inga fel-allt är som vanligt(inte än 100% säkert än att övre axel är O.K,men gruppering är exakt samma) trode inte själv att båge skulle klara sig så bra p.s sickade bilder till kompisen och så att det är hans tur att torr släppa sin Bowtech fick ingen svar av honom än-fegis
Publicerat September 25, 200916 yr Har du och dina vänner för mycket pengar kan jag ta en del så kommer dom till nytta istället ^^ Är det du som är Dragan?
Publicerat September 25, 200916 yr Författare Har du och dina vänner för mycket pengar kan jag ta en del så kommer dom till nytta istället ^^Är det du som är Dragan? Jo, det är jag Det handlar inte om pengar utan att veta vad man säljer till andra jag skulle aldrig sälja de bågar om jag är inte 110% säkert att de är riktig bra och den här båge är suveren den här båge är för mig den ultimata för en bågjägare och jag vet att alla som är med i Alpine team kommer att bli nöjda de som vill vara med i teamalpine blir aldrig ensamma med sina problem just darför har jag testat den båge så hårt för att kunna allt om den MVH Dragan
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.