Publicerat Oktober 11, 200916 yr Jag testar att göra lite animeringar för en online bågjaktskurs grej som jag kanske lägger på vår site eller någon annan server, youtube har så dålig kvalite. Denna animering visar på efekten av sk "String jump" http://www.aba.ax/images/StringJump2.avi
Publicerat Oktober 11, 200916 yr youtube har så dålig kvalite. * dom hade, inte mera dock. kvaliteten på utub beror mera på kvaliteten som laddas up.
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Snygg animering! Dock upplever jag det som att djuret inte rör sig så mycket från utgångspunkt och att pilen nog ändå skulle tagit dåligt. Det vore nog bra att göra tydligare hur ett bra skott kan bli dåligt just på grund av string jump.
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Författare Snygg animering! Dock upplever jag det som att djuret inte rör sig så mycket från utgångspunkt och att pilen nog ändå skulle tagit dåligt. Det vore nog bra att göra tydligare hur ett bra skott kan bli dåligt just på grund av string jump. Jupp testar lite olika kamera vinklar, sen ska djuret niga lite mera