Publicerat Oktober 19, 200916 yr Kolla den här ! Det är bara en jämthund i ståndskall som fattas... http://www.youtube.com/watch?v4Q9dpgwJAuU
Publicerat Oktober 20, 200916 yr Författare Jag vet ! Det blev bara skit och det måste ju vara youtubes fel...men nu har jag instalerat senaste javaköret och knappat in Youtube, sökt på "Moosekill" (lite smaklöst) och fått fram http://youtube.com/watch?v=4Q9DpgwJAuU Som sagt, stor älg och bara en jämthund som fattas. Jag kan inte låta bli att imponeras av effektiviteten. Jag har inte skjutit en älg i bogen som dött lika fort.
Publicerat Oktober 20, 200916 yr Författare Ja, ja, att ett enda litet "v" ska trassla till det så förbaskat. Tack för hjälpen !
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.