Publicerat Oktober 28, 200916 yr Ta en titt i denna länk på den älg som S fällde på New Foundland! Scrolla ner på sidan och leta på älgtjuren med pilbågen framför sig! http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopi...0&start=210 Stort grattis till dig S!
Publicerat Oktober 28, 200916 yr Ta en titt i denna länk på den älg som S fällde på New Foundland!Scrolla ner på sidan och leta på älgtjuren med pilbågen framför sig! http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopi...0&start=210 Stort grattis till dig S! Pratade med S i telefon tidigare idag, och jag kan ju säga att man vart otroligt sugen att slänga bågen i väskan och ta ett plan över till Canada...sjukt med älg tydligen !
Publicerat Oktober 28, 200916 yr Författare Pratade med S i telefon tidigare idag, och jag kan ju säga att man vart otroligt sugen att slänga bågen i väskan och ta ett plan över till Canada...sjukt med älg tydligen ! Japp, har pratat med honom och man kan säga att nu står det en kamp mellan sydafrika eller en älgjakt i kanada. Men om frugan jobbar mycket övertid så kan det bli båda!
Publicerat Oktober 28, 200916 yr Japp, har pratat med honom och man kan säga att nu står det en kamp mellan sydafrika eller en älgjakt i kanada.Men om frugan jobbar mycket övertid så kan det bli båda! Grattis
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Pratade med S i telefon tidigare idag, och jag kan ju säga att man vart otroligt sugen att slänga bågen i väskan och ta ett plan över till Canada...sjukt med älg tydligen ! "Plan" ???? skulle du flyga!.. Mvh
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Tig med dej... om du gör de! så hänger jag med om ja så ska behöva panta tomglas!..
Publicerat Oktober 29, 200916 yr om du gör de! så hänger jag med om ja så ska behöva panta tomglas!.. Vi kan ju ha en fest på logen hos svärmora din, så har du tomglasen klara sen.
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Författare Vi kan ju ha en fest på logen hos svärmora din, så har du tomglasen klara sen. Jag kommer med en säck tomburkar! Får man vara med då?
Publicerat Oktober 29, 200916 yr ni är alltid vänlkommna mina vänner!... på nya gården finns det en JÄTTE fin loge med dansbana! så där blir de fester framöver.. Mvh