Publicerat Oktober 30, 200916 yr Att lukta eller inte lukta. Det kanske skall vara: att lukta rätt ! Grannlaget åkte upp samtidigt som oss och skulle jaga älg första veckan i september. De har en lite lyxigare jaktkoja med en duschtank ovanpå kaminen. Vi är lite avundsjuka på den. En av grabbarna kom på en kanongrej och skruvade isär duschmunstycket och stoppade i en fiskbuljongtärning. Bara på skoj alltså ! Fredrik slängde handduken över axeln och gick bakom kojan för att duscha. Jo, visst luktade det lite fisk men fjällsjöarna är ju fulla med öring så han duschade klart och tänkte inte mer på det. Fisklukten satt i nästan hela veckan och Fredrik sköt sex älgar. Kanske värt att prova någon gång ?
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Under brunsten så borde det ju locka in dom....... Vilka då,, forellerna ??
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Frågan är om innehållet i buljongtärningarna någonsin har sett en fisk, eller över huvudtaget simmat ngn gång!? men allt som neutraliserar människoodör är säkert givande. Men om buljongen är orsaken till älgarna e jag frågande till
Publicerat Oktober 30, 200916 yr Brunstar foreller ?? du vet att du skitit i byxorna då du hör en forell bröla lungorna av sig för att locka åt sig ett harem, kronhjorten låten som en mus jämfört med dom
Publicerat Oktober 30, 200916 yr du vet att du skitit i byxorna då du hör en forell bröla lungorna av sig för att locka åt sig ett harem, kronhjorten låten som en mus jämfört med dom åfan är det forellbröl jag har hört då fan trodde det var näbbmusen som brölade så för jävla högt men men jag bytte hagelpatronena mot slugspatroner för säkerhets skull
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.