Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

målad stock,

Featured Replies

Publicerat

okey jag måste ha en lite bättre kamera men målade ståkken och försökte lite med vintage, men denna olivegröna ser lite för ärtsoppig ut ? eller?

post-2515-1257175309_thumb.jpg

post-2515-1257175425_thumb.jpg

måste hitta riktigt kameran telefonen suger för sånthär, annars är den riktigt najs, tog 1200 sand paper och den är slät som en bejbis båttåm.

träet är annars fult som stryck så jag var tvungen att måla den och den svarta färgen var inte snygg heller...

okey jag far o drar lite mera färg på stocken.

edit nya färgenpost-2515-1257261418_thumb.jpg

Publicerat

jo den färgen är ju inte speciellt fin men det kanske blir bättre med fler lager på annars så kan du ju måla på ett camo mönster med svart å grått :ph34r:

Publicerat
  • Författare
jo den färgen är ju inte speciellt fin men det kanske blir bättre med fler lager på annars så kan du ju måla på ett camo mönster med svart å grått :huh:

mm om denna målning går åt skogen så slips stocken på nytt och ja drar till med ett digital cammo :ph34r:

Publicerat

ar inte digital camo vitt å grå nyanser ???? dålig koll

tänkte mer att du skulle lägga på svart å grått på det gröna :ph34r:

Publicerat
  • Författare
ar inte digital camo vitt å grå nyanser ???? dålig koll

tänkte mer att du skulle lägga på svart å grått på det gröna :huh:

digital can vara flera olika, det kallas digital cammo for det ser ut som pixels ^_^

fasiken vilken huvudvärk jag har :ph34r: även fasst jag använt gasmask, kanske inte riktigt var up to date då man köpt gammalt militär överskotts skit :)

Publicerat

tja med tanke på att militärmasker skyddar dåligt mot ångor det bästa är en friskluftsmask

Publicerat
  • Författare

blev lite galen och målade rävdräparn i vinter färg :F

Publicerat
  • Författare

blev lite galen och målade rävdräparn i vinter färg :F

Publicerat
  • Författare

och då är båda målade och vackra blev båda <_< bild kommer när dom har totalt torkat färdigt och är monterade <_<

Publicerat
  • Författare

post-2515-1257189261_thumb.jpg

post-2515-1257189282_thumb.jpg

post-2515-1257189317_thumb.jpg

post-2515-1257189328_thumb.jpg

funderar ännu om man inte skulle ändra färgen på pumpen, praktisk e färgen men ingen vacker sköka den inte...

Publicerat

funderar ännu om man inte skulle ändra färgen på pumpen, praktisk e färgen men ingen vacker sköka den inte...

tror att du har rätt i att du borde välja en annan färg på pumpen den blev inte snygg alls

Publicerat

Ska jag vara helt ärlig så är färgen i mitt tycke och smak gräsligt ful.

Publicerat
  • Författare

för att göra bössan lite mindre ful <_< men imorn o köpa mera färgen, oafsett färg blir den inte snygg om det är bara 1 färg, drar till med en quad digi pattern -_-

provade lite snabbt några mallar.post-2515-1257200536_thumb.jpg

Publicerat
för att göra bössan lite mindre ful :unsure: men imorn o köpa mera färgen, oafsett färg blir den inte snygg om det är bara 1 färg, drar till med en quad digi pattern :lol:

Vad var det för fel på orginalfärgen?

Publicerat

Urk..... :D

Publicerat
  • Författare
Vad var det för fel på orginalfärgen?

amerikansk ?

Publicerat

Vad var syftet med denna övning?

Jag tror att du har drastiskt reducerat andrahandsvärdet på dessa bössor... :D

Fast smaken är som baken :(

Publicerat
  • Författare
Vad var syftet med denna övning?

Jag tror att du har drastiskt reducerat andrahandsvärdet på dessa bössor... -_-

Fast smaken är som baken ;)

såhär så den ut då den kom till mig :F tror nog ja fick priset att stiga fast målningen var skit :(

men jag tycker baikalen, den vita bössan blev snuskigt snygg! den har en enda funktion , det är att vara en vinter bössa.post-2515-1257250818_thumb.jpg

Publicerat

Har också målat min bysse... Syntetstock från början... sen grundfärg + lite småpetande... ville inte ha en "vanlig" camo bara, så fick bli lite indianer på den... färdigheterna sen man målade småfigurer sitter väl i lite :lol:....

((dock har det lossnat lite efterssom NÅGON var lite för snabb på att fara ut utan att låta lacken torka 100%... tänkte väl fixa det sen när jakttiderna tar lite paus))

image1ovg.jpg

Publicerat
  • Författare
Har också målat min bysse... Syntetstock från början... sen grundfärg + lite småpetande... ville inte ha en "vanlig" camo bara, så fick bli lite indianer på den... färdigheterna sen man målade småfigurer sitter väl i lite :lol:....

((dock har det lossnat lite efterssom NÅGON var lite för snabb på att fara ut utan att låta lacken torka 100%... tänkte väl fixa det sen när jakttiderna tar lite paus))

image1ovg.jpg

snygg stock ;) min mk2 håller på att torka skall ännu dra 1 eller 2 lager färg på ännu.

Publicerat
för att göra bössan lite mindre ful ;) men imorn o köpa mera färgen, oafsett färg blir den inte snygg om det är bara 1 färg, drar till med en quad digi pattern :P

Spontant skulle jag ha kört med lite mindre rutor i mönstret, men det är en smaksak.

Har erfarenhet av att ärtsoppsgröna nyanser kan förvrängas endel när man fotograferar dem, speciellt om man har lysrörsbelysning, så vad gäller färgval säger jag varken bu eller bä.

Men Baikalen ser ju bra ut! Var den orginallackad björk tidigare? Jag har sett en del riktigt gräslig stockar österifrån :lol:

Publicerat
  • Författare

sup bitches ?

post-2515-1257261365_thumb.jpg

:ph34r:

Publicerat
  • Författare
Spontant skulle jag ha kört med lite mindre rutor i mönstret, men det är en smaksak.

Har erfarenhet av att ärtsoppsgröna nyanser kan förvrängas endel när man fotograferar dem, speciellt om man har lysrörsbelysning, så vad gäller färgval säger jag varken bu eller bä.

Men Baikalen ser ju bra ut! Var den orginallackad björk tidigare? Jag har sett en del riktigt gräslig stockar österifrån :ph34r:

den var nog lite mörkare än denna färg , men endå förljus för mitt tycke, skulle viljat få den ganska så mörk :wub:

lackad nånting var det, stocken var sisådär snygg. har nog sett styggare baikals :F

post-2515-1257261573_thumb.jpg

angående rutorna skulle jag också kört mindre, men det är så krångligt att skära ut en liten mall med det som jag hade händigt här hemma :F en stor fet köksax :wub:

Publicerat
  • Författare

duddelpost

post-2515-1257266106_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

så ihop monterad =)post-2515-1257266106_thumb.jpg