Publicerat November 19, 200916 yr hehehe iofs så ligger dom så långt ner i serien så inte ens floppen kan rädda dom
Publicerat November 19, 200916 yr hehehe iofs så ligger dom så långt ner i serien så inte ens floppen kan rädda dom Vänta och se.
Publicerat November 20, 200916 yr Vänta och se. Javisst vänta och se. Skall bli kul när Näslund kommer igång också. Om han nu gör det... Trotts att jag aldrig skulle hålla på några klyktattare ;-) Tyvärr tror jag modos nästa match mot Luleå blir Foppas sista i karriären. Hoppas jag har fel men tror nog att han kommer bli ganska bryskt tagen om man säger så... När han möter HV nästa gång lär han och Ledin få matchstraff båda två första gången de är på isen samtidigt. Därefter får HV det lika svårt mot Modo som man hade mot regerande mästarna igår...
Publicerat November 20, 200916 yr När han möter HV nästa gång lär han och Ledin få matchstraff båda två första gången de är på isen samtidigt.Därefter får HV det lika svårt mot Modo som man hade mot regerande mästarna igår... Hahaha! Blir stjärnor i planeten på bägge då??? ..och vad hände sedan med lagmaskinen HV hade petat in 1-0 i FBK:s kasse??? FBK blev överkörda! 13-0 till HV mot FBK på 2 matcher denna säsong talar sitt tydliga spårk!
Publicerat November 20, 200916 yr Välkommen tillbaka Dan Hinote! http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Hinote
Publicerat November 20, 200916 yr Nu tar väl MODO SM - guld ? Både Foppa o Markus Näslund. 2 pensionärer som borde slutat för ett bra tag sedan
Publicerat November 20, 200916 yr Nu tar väl MODO SM - guld ? Både Foppa o Markus Näslund. 2 pensionärer som borde slutat för ett bra tag sedan Ja, foppa borde väl ha gått i hockeypension för flera år sedan med sina hälproblem. Mackan har väl inte lika mycket skravanker.
Publicerat November 21, 200916 yr Rögle fick möta Modo.. Modo vann. Det är ju precis som det skall vara nu börjar det vara roligt med hockey igen.
Publicerat November 21, 200916 yr Denhär foppa ni pratar om, är det någon känd jägare eller sportskytt? Den enda foppa som jag känner till som spelar hockybocky är klyktattare och kan omöjligt rendera i en såhär lång tråd Andreas - hååååååååååååååååååå veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sjuttiätt