Publicerat November 6, 200916 yr så hur många av er bågskyttar använder dom här teknikerna vid jakt ???
Publicerat November 6, 200916 yr så hur många av er bågskyttar använder dom här teknikerna vid jakt ??? Min Fru!..
Publicerat November 6, 200916 yr Min Fru!.. Anna & Stina fixar nog det där skyttet. Skulle du och jag göra det....då vart det nog gipsvagga för oss i 6-7 månader är jag rädd..
Publicerat November 6, 200916 yr Anna & Stina fixar nog det där skyttet. Skulle du och jag göra det....då vart det nog gipsvagga för oss i 6-7 månader är jag rädd.. Sådär stod jag i gömslet i afrika och sköt ett vårtsvin! Jag trodde alla sköt så!
Publicerat November 7, 200916 yr Kan vara knepigt med jaktkängorna på... Men Ni kanske har samma outfit när Ni jagar...
Publicerat November 7, 200916 yr Kan vara knepigt med jaktkängorna på... Men Ni kanske har samma outfit när Ni jagar... Jag kör oftast med bar överkropp och en latextanga! Man fryser som fasen ibland!