Publicerat November 26, 200916 yr Skall vara gott enligt vad jag hört. Är det varmrökning eller kallrökning du planerar? Medela gärna resultat
Publicerat November 26, 200916 yr Kompisen varmrökte en hare som jag sköt tidigare i år. Det var mycket gott!! Han använder en Bradley rök.
Publicerat December 6, 200916 yr Ne har alldrig prövat hare men rökt kanin var gott som SATAN. (Han fick skylla sig själv när han bet me')
Publicerat December 6, 200916 yr Författare Har hämtat lite gosaker från rökeriet nu. O haren smakade alldeles utmärkt.
Publicerat December 6, 200916 yr Ne har alldrig prövat hare men rökt kanin var gott som SATAN.(Han fick skylla sig själv när han bet me') Äh.. Matar man inte dem tillräckligt så.. Själv har jag inte provat att röka hare, men skall prova det senare.
Publicerat Maj 31, 201015 yr Äh.. Matar man inte dem tillräckligt så.. Själv har jag inte provat att röka hare, men skall prova det senare. Prova. Jag fick en hare som jag slängde in på rökning. Det är mycket godare än att göra gryta.
Publicerat December 22, 201213 yr Har provat. Kan varmt rekommenderas, tar bort en hel del av harens mycket kraftiga smak. Frugan där hemma tyckte helt klart det var den bästa hare hon ätit.
Publicerat Januari 31, 201313 yr Har varmrökt några harar med mycket gott resultat, som Skånepåg nämnde rökningen "neutraliserar" hare smaken. Blir väldigt mört och bidrar till ökad pilsner åtgång
Publicerat Januari 31, 201313 yr Hare smakar alldeles utmärkt rökt (Fast tjäder är bättre) Rökt både med Bradleysmoker och i rökkåta.