Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

American Foxhound

Featured Replies

Publicerat
Ingen flere synspunkter i denne tråden :P

Efter min önskan om bara genialiska inlägg blev det lugnare ..inte ens jag skriver nåt nästan :D

Däremot är ju du alltid klok(måste ju säga så ifall jag ska få komma å jaga hos dig senare) :D

• Svar 123
  • Visningar 31,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

det gick inte bra!hunden sökt hela 240minut och gick med en rävspår cirka 15km utan uptag.30p idag.vinnaren var min tikens far med 91.5p det var ändast 3hund som fick up räven och rästen had ändast lang nattspåre arbete.

Publicerat
det gick inte bra!hunden sökt hela 240minut och gick med en rävspår cirka 15km utan uptag.30p idag.vinnaren var min tikens far med 91.5p det var ändast 3hund som fick up räven och rästen had ändast lang nattspåre arbete.

Ok :blush:

Ska du starta på mer prov framöver?

91,5 poäng är inte illa!

Publicerat
Ok :blush:

Ska du starta på mer prov framöver?

91,5 poäng är inte illa!

nu ska jag starta ännu.
Publicerat
Hur var föret där ni var ? I Yttermark där jag var så var det ca 2 cm gammal torr snö + blåsigt (ca 15 m/s)....svårt och veta hur gammla spåren var då det var lite drivsnö i dom alla. :lol:
Publicerat

där var jag had provrytan var det ungefär lika 2cm snö hård vind och 7-8 grader kalt och ungefär 200rävspår där synsta 5 dag gamla spårer.jag släpt bara lös hunden och hon fick välja själv spåren det gick inte se vilken var ny och vilken var gamla.

• 11 months later...
Publicerat

Bästa jag sett på länge :D ..det är bara skallet som är borta för att helt veta vad som händer/har hänt. Tracker är ju för superbra . ;)

Publicerat
Bästa jag sett på länge :lol: ..det är bara skallet som är borta för att helt veta vad som händer/har hänt. Tracker är ju för superbra . ;)

Jo, där har du helt rätt.. Jag har kollat doggsens drev på det där.. Skitkul! Snart behöver man inte ens fara ut i skogen! :D

Publicerat

Det der var skikkelig kult , veldig interessant å følge med. Ser hundene følger veier over store strekninger , går revene ofte langs veiene ?

Ser flere av hundene er oppe i godt over 40km/t over kortere strekninger.

Publicerat
Det der var skikkelig kult , veldig interessant å følge med. Ser hundene følger veier over store strekninger , går revene ofte langs veiene ?

Ser flere av hundene er oppe i godt over 40km/t over kortere strekninger.

Vi i sverige kallar detta fenomen bilkörning ;)

Publicerat
Vi i sverige kallar detta fenomen bilkörning ^_^

Nja det er vel ikke helt riktig for å såfall er jeg veldig imponert over bilkjøringen da den til tider gikk ut i skogen for å si det slik , for så å komme opp på veien igjen B)

Publicerat
Nja det er vel ikke helt riktig for å såfall er jeg veldig imponert over bilkjøringen da den til tider gikk ut i skogen for å si det slik , for så å komme opp på veien igjen :blink:

Finnarna har väl aldrig varit direkt kända för att vara nykterister ;)

Publicerat

Finns det att läsa hur snabbt dom drev,sökte <_<

Publicerat
Finns det att läsa hur snabbt dom drev,sökte :wub:

ring att mig so berättar jag var du kan kolla det :rolleyes:

Publicerat

Finnarna har väl aldrig varit direkt kända för att vara nykterister ;)

fyfan, ibland älskar jag dina inlägg!

:wub:

Publicerat

fyfan, ibland älskar jag dina inlägg!

:wub:

Bara ibland? Varför denna tveksamma kärlek?

• 2 weeks later...
Publicerat

Bara ibland? Varför denna tveksamma kärlek?

låt oss säga för det mesta, men din sarkasm kan få ögonen att tåras av skratt mellan varven;)