Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gamla Hva / Baikal?

Featured Replies

Publicerat
Dålig lödning är den lödning som släpper.....

/T

Jo, det förstår jag, det jag funderade över är om jag borde vara orolig för min 610, om det är riskabelt att skjuta med den.

Orsaken till att den står i mitt skåp är att jag kommer över den gratis som arvegods, så det handlar om nostalgivärde, känslan av att vara på jakt med ett gevär som har en historia.

Publicerat
  • Författare
Skit i blocket! Det ligger drivor med prylar ute till helt tossiga priser som man aldrig kan få ut. Börjar misstänka att det är frågan om en "prisreferens"bubbla...... Kolla där ligger ute två för X000:-, du kan få den för y000:- där y är typ tusen spänn under x.....

Det stod en hos jakt&Friluftsgården utanför Lund i förra veckan för 1900:-, liksom en BRNO sidolåsare för 1950:-.

/T

(Bubbla?) (X000?) (Y000?) Sorry men fattade int det där.

Skita i blocket var ett bra råd men använde bara det för en liten vink på vad sketen kostade =)

Tack för hjälpen i övrigt.

Mvh

Publicerat

Om jag förstår var pmt skriver, jag är ju erkänt korkad måste väl även du förstå,

på blocket uppstår lätt en prisbubbla,

blocket är en separat men transparant marknad där alla kan göra "benchmarks" dvs på svenska prisjämföra.

Om du lägger ut din CG96:a för 4 000 kr så kommer P som tycker att han har en finare "taktiskt" CG96 att lägga ut sin för 4 500 kr varpå K som har en Wermach CG96:a som är nummerriktig lägger ut sin för 5 000 kr baserat på era tidigare priser,

att ett verkligt pris utanför blocket är lägre förefaller inga av er har någon insikt i,

att fysikt gå till en vapenhandlare för att finna att CG:s ligger i en hög på golvet i kasunen inköpta för allt mellan 2-500 kr och som säljs vidare till Tyskland för 600 kr rakt av för var o en av dem är inget som framgår genom blocket,

eller hur?

Jag är med en säkerhet gränsande visshet att det var så som pmt avsåg att beskriva det hela för oss andra.

/Christian

Publicerat
Om jag förstår var pmt skriver, jag är ju erkänt korkad måste väl även du förstå,

.............

Jag är med en säkerhet gränsande visshet att det var så som pmt avsåg att beskriva det hela för oss andra.

/Christian

Du har så rätt så, jag ides inte skriva det längre.....

/T

Publicerat
  • Författare

Okej tack så mycket! :)