Publicerat December 10, 200916 yr Tjabba Tjabba, Joel heter jag och som ni kan gissa så har jag precis börjat med Vakjakt (Räv). Jag bor uppe i Skellefte och har hållit på med jakt sen jag kunde gå nästan Har mest varit Rådjur och Älg jakt men nu har jag nybyggt en koja och ny startat en åtel som jag hoppas ska fungera bra (bilder kommer). Vill även passa på att tacka för alla fina inlägg om åtlar och jakt kojor det har hjälpt mig väldans mycket . MvH Joel
Publicerat December 10, 200916 yr Tjabba Tjabba, Joel heter jag och som ni kan gissa så har jag precis börjat med Vakjakt (Räv).Jag bor uppe i Skellefte och har hållit på med jakt sen jag kunde gå nästan Har mest varit Rådjur och Älg jakt men nu har jag nybyggt en koja och ny startat en åtel som jag hoppas ska fungera bra (bilder kommer). Vill även passa på att tacka för alla fina inlägg om åtlar och jakt kojor det har hjälpt mig väldans mycket . MvH Joel Om du dessutom läser till kock så vet jag vem du är I vilket fall som helst, - Välkommen! /Roger Ja vaf_n!? Allting annat stämde ju........
Publicerat December 11, 200916 yr Tjabba Tjabba, Joel heter jag och som ni kan gissa så har jag precis börjat med Vakjakt (Räv).Jag bor uppe i Skellefte och har hållit på med jakt sen jag kunde gå nästan Har mest varit Rådjur och Älg jakt men nu har jag nybyggt en koja och ny startat en åtel som jag hoppas ska fungera bra (bilder kommer). Vill även passa på att tacka för alla fina inlägg om åtlar och jakt kojor det har hjälpt mig väldans mycket . MvH Joel Hej och välkommen! Kul med fler jägare från Skelleftetrakten här på forumet!
Publicerat December 11, 200916 yr Författare Om du dessutom läser till kock så vet jag vem du är I vilket fall som helst, - Välkommen! /Roger Ja vaf_n!? Allting annat stämde ju........ Kock läser jag inte till men elektriker däremot hehe
Publicerat December 11, 200916 yr Författare Hej och välkommen! Kul med fler jägare från Skelleftetrakten här på forumet! Jajamensan alltid lite roligare när man bor närmare varandra
Publicerat December 15, 200916 yr Författare Seså starta en dagbok och börja lägga ut dina jakter. Välkommen. Vart passar en sådan att skriva då ? i den här tråden kanske?
Publicerat December 15, 200916 yr Vart passar en sådan att skriva då ? i den här tråden kanske? Nej men här: http://www.jaktsnack.se/index.php?showforum=25 Mvh // JägarNNNNNN
Publicerat December 15, 200916 yr Författare Nej men här: http://www.jaktsnack.se/index.php?showforum=25Mvh // JägarNNNNNN I see