Publicerat December 11, 200916 yr Tjena! Jag heter Pontus Dahlgren och är 17 år gammal. Bor i Katrineholm och går Byggprogrammet på Duveholmsgymnasiet. Självklart tycker jag om att jaga! Favoritjakterna är rådjur och dovhjort med drivande hund, det är skojj! Familjen har ett litet landställe i stockholms skärgård på en ö som heter nämdö. Finns mycket dovhjort där som vi brukar jaga. Ja det var lite om mig
Publicerat December 11, 200916 yr Författare Välkommen! själv e man BP09 vilken innriktning går du?? Jadu jag kör vanlig snickare ^^
Publicerat December 11, 200916 yr Författare Hej å hå!Glöm inte luren haha lägg av ta inte stövlarna med hål i
Publicerat December 11, 200916 yr haha lägg av ta inte stövlarna med hål i Hööödudu, du e ju fan lika stöddig som mbmannen
Publicerat December 11, 200916 yr Författare Hööödudu, du e ju fan lika stöddig som mbmannen jaa man blir som man umgås sägs det ne men det var ju du som började!
Publicerat December 11, 200916 yr jaa man blir som man umgås sägs det ne men det var ju du som började! Jaja, men undvik mbmongotofflan i möjligaste mån så ska du se at det går bra för dig här i livet
Publicerat December 11, 200916 yr Författare Jaja, men undvik mbmongotofflan i möjligaste mån så ska du se at det går bra för dig här i livet haha jag ska tänka på det
Publicerat December 11, 200916 yr Författare Haha, jävla småglin Välkommen då Jansson har sagt att jag ska hålla mig borta från dig
Publicerat December 11, 200916 yr Det är för att han vill ha dig för sig själv. Han behöver nån som går före och visar vägen, mustaschen skymmer sikten. Han navigerar efter solen men är det mulet är det kört för honom
Publicerat December 11, 200916 yr jaa man blir som man umgås sägs det precis! tänk dig för! , det här e vad jansson fick hem sen förra krogrundan, allt e fan inte ok jansson... så umgås bara med mohobbohomanboho så kanske du bara blir mongo ¨ (observera mitt dubbelpåhopp alla 7fingers style) just, välkommen Pontare!
Publicerat December 12, 200916 yr Jadu jag kör vanlig snickare ^^ oki, själv blir det nog mureri och betong,
Publicerat December 13, 200916 yr Författare Det är för att han vill ha dig för sig själv. Han behöver nån som går före och visar vägen, mustaschen skymmer sikten. Han navigerar efter solen men är det mulet är det kört för honom Haha okej, jag förstår
Publicerat December 13, 200916 yr Författare oki, själv blir det nog mureri och betong, ush, det som är så tråkigt ^^