Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Dollar

Featured Replies

Publicerat

Mitt namn är Anders jag är 32 år och bor i Borås, men är uppväxt på landet.

Jag arbetar som sjuksköterska på ambulansen sedan snart 10 år och trivs väldigt bra med det.

Har nyligen kommit igång med jakten igen efter nästan 10 års uppehåll, så jag är att betrakta som nybörjare.

Jag söker ett jaktlag/jakt partner som kan och har intresse av att ta sig an mig. Då jag känner mig allt för "ring rostig" för att gå ut helt på egen hand, samt att jag saknar marker.

Ja det är jag, har ni ytterligare frågor så är ni välkomna att kontakta mig.

/Anders

Publicerat

välkommen :)

Publicerat

Måste kännas skönt att dom rätta generna får komma fram efter tio år :)

Hoppas att du får tag på marker och bra jaktkompisar igen.

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:)

Publicerat

Välkommen hit kollega :)

Publicerat

Hej och välkommen! :D

Publicerat

Uff.. :D

Det där yrket hade jag tänkt mej en gång för lääänge sen men orkade inte med studierna..

Välkommen till Jaktsnack.se!

Mvh!

Publicerat

Välkommen!

Publicerat
  • Författare
Uff.. :D

Det där yrket hade jag tänkt mej en gång för lääänge sen men orkade inte med studierna..

Välkommen till Jaktsnack.se!

Mvh!

Studierna var rätt tunga i mellan åt, men många sköna människor man lärde känna, så vi hade väldigt roligt under tiden. B)

Publicerat
Studierna var rätt tunga i mellan åt, men många sköna människor man lärde känna, så vi hade väldigt roligt under tiden. B)

Rub it in bara :D