Publicerat Februari 7, 201016 yr Kvinna och jägare 40+ eller 50- hur man nu ser det Med en son som hänger här och som tycker att även mamma ska göra det! Jagar så ofta jag hinner men har eget företag som i perioder även inkräktar på fritiden så ibland blir det tyvärr för lite man kommer ut. Ägare till en vild,glad och jakttokig borderterrier vid namn Sixten. Har inte varit ägare till en jakthund förut så jag har sett 16:e augusti som min julafton,och lagt mest krut på pyrschjakten,men nu uppskattar man ju mycket mer att komma ut med sin kompis i skogen Äger lite egen mark på ca 40 hektar där är gott om vilt så det brukar va kul att jaga där! Hoppas kunna lära mig mycket mer om detta fantastiska fritidsintresse genom att vara med på detta forum /Anette
Publicerat Februari 7, 201016 yr Då får väll även jag säga: Hej och välkommen till forumet Hoppas att du ska trivas här bland alla andra jakttokar MVH/Jocke
Publicerat Februari 7, 201016 yr Kvinna och jägare 40+ eller 50- hur man nu ser det Med en son som hänger här och som tycker att även mamma ska göra det! Jagar så ofta jag hinner men har eget företag som i perioder även inkräktar på fritiden så ibland blir det tyvärr för lite man kommer ut. Ägare till en vild,glad och jakttokig borderterrier vid namn Sixten. Har inte varit ägare till en jakthund förut så jag har sett 16:e augusti som min julafton,och lagt mest krut på pyrschjakten,men nu uppskattar man ju mycket mer att komma ut med sin kompis i skogen Äger lite egen mark på ca 40 hektar där är gott om vilt så det brukar va kul att jaga där! Hoppas kunna lära mig mycket mer om detta fantastiska fritidsintresse genom att vara med på detta forum /Anette Välkommen!
Publicerat Februari 7, 201016 yr Författare Tusen tack allihop.....nog för att man känner sig välkommen alltid......kul
Publicerat Februari 7, 201016 yr Välkommen Jag behöver inte skriva att jag hoppas att du ska trivas här för det vet jag att du kommer att göra. /Lasse
Publicerat Februari 8, 201016 yr Nu får sonen tänka sig sig för vad han skriver Välkommen i gemenskapen
Publicerat Februari 8, 201016 yr Författare Nu får sonen tänka sig sig för vad han skriver Välkommen i gemenskapen .....tror nästan att han är mer orolig över mammas inlägg /Anette
Publicerat Februari 8, 201016 yr Författare Tack snälla alla!!!! Trivs ju redan så bra väldigt lätt att fastna här...mycket intressant och kul att läsa Tack Joacim för att du "lurade" med mig här
Publicerat Augusti 12, 201015 yr Kvinna och jägare 40+ eller 50- hur man nu ser det Med en son som hänger här och som tycker att även mamma ska göra det! Jagar så ofta jag hinner men har eget företag som i perioder även inkräktar på fritiden så ibland blir det tyvärr för lite man kommer ut. Ägare till en vild,glad och jakttokig borderterrier vid namn Sixten. Har inte varit ägare till en jakthund förut så jag har sett 16:e augusti som min julafton,och lagt mest krut på pyrschjakten,men nu uppskattar man ju mycket mer att komma ut med sin kompis i skogen Äger lite egen mark på ca 40 hektar där är gott om vilt så det brukar va kul att jaga där! Hoppas kunna lära mig mycket mer om detta fantastiska fritidsintresse genom att vara med på detta forum /Anette Jösses! Nu måste man ju verkligen se till å besöka denna sajt lite mer!! Jättekul å se en så vacker jägare!! Lycka till!!
Publicerat Augusti 12, 201015 yr Det var väl dags att presentera sig nu! Du har ju varit här ett tag nu. Men välkommen är du, nu som då!
Publicerat Augusti 12, 201015 yr Det var väl dags att presentera sig nu! Du har ju varit här ett tag nu. Men välkommen är du, nu som då! Dags att läsa det nu? Tråden är startad i februari.
Publicerat Augusti 12, 201015 yr Dags att läsa det nu? Tråden är startad i februari. Fan, missade det....