Publicerat Februari 24, 201016 yr Kommentarer överflödiga, videon talar sitt eget språk http://www.youtube.com/watch?v=0US0L_PtelM
Publicerat Februari 24, 201016 yr Förmodligen har pundhuvet nån form av statligt kultur bidrag, vilket innebär att vi betalat för den där skiten...
Publicerat Februari 24, 201016 yr Den här är min favorit.. http://www.youtube.com/watch?v=OI2A31h61wQ...feature=related Jag vill inte förtala mäniskor, men herre gud!!!!!!!! vem i helvete kan ta ett sånt spån på allvar?
Publicerat Februari 24, 201016 yr Den här är min favorit..http://www.youtube.com/watch?v=OI2A31h61wQ...feature=related Jag vill inte förtala mäniskor, men herre gud!!!!!!!! vem i helvete kan ta ett sånt spån på allvar? "haj, maj najm is Haldor Paulsson"
Publicerat Februari 24, 201016 yr Killen säger att han skriver poesi om natur och djur men har han nån anningen om vad ekologi är? näh...
Publicerat Februari 25, 201016 yr Författare Killen säger att han skriver poesi om natur och djur men har han nån anningen om vad ekologi är? näh... Nej tror inte det, läst så mycket av folk som skriver om saket de inte har en susning om men denna kille får ju egen skapad PR för sina tavlor (eller vad det nu är han gör) Det trista är att hela mediadrevet mot te.x vargjakt består just av denna kategori personer i varierande skala förstås. Skrämmande är som någon tidigare reflekterade över här i tråden att han har säker "lön" från staten... tur att det inte är mina skattepengar i alla fall.
Publicerat Februari 25, 201016 yr Kommentarer överflödiga, videon talar sitt eget språkhttp://www.youtube.com/watch?v=0US0L_PtelM Hon är bara avundsjuk för att hon aldrig har smakat viltkött. Hon kan nämligen aldrig få råd med så fint kött med tanke på klassen på hennes poesi så får vi hoppas att hon åtminstone får mat för dagen i frälsningsarmens matkö! Man ska visst läsa hela ämnet först ,, lön från staten? menar du mina pengar Trodde visst att det var en tant! det är ju synd om skrället.
Publicerat Februari 25, 201016 yr Hon är bara avundsjuk för att hon aldrig har smakat viltkött.Hon kan nämligen aldrig få råd med så fint kött med tanke på klassen på hennes poesi så får vi hoppas att hon åtminstone får mat för dagen i frälsningsarmens matkö! Var DET en hon /Lasse
Publicerat Februari 25, 201016 yr Om man ska vinna en debatt mot en idiot, gör man bäst i att låta den tala...
Publicerat Februari 25, 201016 yr Som någon skrivit: Argumentera aldrig med en idiot. Han drar ned dig till sin nivå och slår dig med erfarenhet.
Publicerat Februari 25, 201016 yr "haj, maj najm is Haldor Paulsson" Har alltid trott att Haldor var ett pojknamn....
Publicerat Februari 25, 201016 yr Med tanke på att ingen av videona har mer än en handfull tittare och dom har legat online en stund, så tror jag denna konstnärsgök sjunger för tomma platser... tror inte det finns en enda stackare som bryr sig om vad han dillar om.. så varför ska vi? Det är säkert vi som gett honom 50% av dom tittare han har.... Om han målar sig grön och springer naken någonstans så går det nog bättre för honom...
Publicerat Mars 1, 201016 yr Jag hrar en plan!! (lysande sickan..) Kan inte någon sponsra karln så han får vara med i Aschberg, TV4, aftonbladet, sex..eeehh, EXpressen, osv?? Vore ett totalt genidrag av jägarkåren!! Helst livesändningar på tv.. snälla?
Publicerat Mars 4, 201016 yr Förmodligen har pundhuvet nån form av statligt kultur bidrag, vilket innebär att vi betalat för den där skiten... Hoppas innerligt att Du har fel vad gäller kulturbidrag. Efter att ha tittat på videon skrattade jag nästan ihjäl mig. Gick därefter in på P-s hemsida. Mera skratt, vilket skit skall detta vara konst? En treåring målar bättre.
Publicerat Mars 4, 201016 yr Hoppas innerligt att Du har fel vad gäller kulturbidrag. Efter att ha tittat på videon skrattade jag nästan ihjäl mig. Gick därefter in på P-s hemsida. Mera skratt, vilket skit skall detta vara konst? En treåring målar bättre. öhh finns det nån bra konstnär på denna sidan 1800-talet ??
Publicerat Mars 4, 201016 yr Jag finner inga ord. Då jakt ligger i våran natur!!!! Hans förfäder jagade säkert!
Publicerat Mars 7, 201016 yr Tyvär är det många av dom som tror att fiskpinnarna simmar i havet, som faktiskt tror på vad en sån här gök säger. Dom är inte många, kanske något 1000 tal. Men det är dom som syns och hörs mest!