Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ja vad ska man säga ?

Featured Replies

Publicerat

TACK nu sabbade du det lilla positiva jag kände för poeter

Publicerat

Vilken kille, min nya idol. ;)

Publicerat

Flera sådana här figurer så är jakten räddad för överskådlig tid ^_^

Publicerat

Förmodligen har pundhuvet nån form av statligt kultur bidrag, vilket innebär att vi betalat för den där skiten...

Publicerat

Stolpskott!!

Publicerat
Den här är min favorit..

http://www.youtube.com/watch?v=OI2A31h61wQ...feature=related

Jag vill inte förtala mäniskor, men herre gud!!!!!!!! vem i helvete kan ta ett sånt spån på allvar?

"haj, maj najm is Haldor Paulsson"

Publicerat

Killen säger att han skriver poesi om natur och djur men har han nån anningen om vad ekologi är? näh...

Publicerat
  • Författare
Killen säger att han skriver poesi om natur och djur men har han nån anningen om vad ekologi är? näh...

Nej tror inte det, läst så mycket av folk som skriver om saket de inte har en susning om

men denna kille får ju egen skapad PR för sina tavlor (eller vad det nu är han gör)

Det trista är att hela mediadrevet mot te.x vargjakt består just av denna kategori personer

i varierande skala förstås. Skrämmande är som någon tidigare reflekterade över här i tråden

att han har säker "lön" från staten... tur att det inte är mina skattepengar i alla fall.

Publicerat
Kommentarer överflödiga, videon talar sitt eget språk

http://www.youtube.com/watch?v=0US0L_PtelM

Hon är bara avundsjuk för att hon aldrig har smakat viltkött.

Hon kan nämligen aldrig få råd med så fint kött med tanke på klassen på hennes poesi så får vi hoppas att hon åtminstone får mat för dagen i frälsningsarmens matkö! B)

Man ska visst läsa hela ämnet först ,, lön från staten?

menar du mina pengar :D

Trodde visst att det var en tant!

det är ju synd om skrället.

Publicerat
Hon är bara avundsjuk för att hon aldrig har smakat viltkött.

Hon kan nämligen aldrig få råd med så fint kött med tanke på klassen på hennes poesi så får vi hoppas att hon åtminstone får mat för dagen i frälsningsarmens matkö! ^_^

Var DET en hon B):D

/Lasse

Publicerat

Om man ska vinna en debatt mot en idiot, gör man bäst i att låta den tala...

Publicerat
Var DET en hon B):D

/Lasse

Jag hade fel det var en det!

Publicerat

Som någon skrivit: Argumentera aldrig med en idiot. Han drar ned dig till sin nivå och slår dig med erfarenhet. :)

Publicerat
"haj, maj najm is Haldor Paulsson"

Har alltid trott att Haldor var ett pojknamn.... :)

Publicerat

Med tanke på att ingen av videona har mer än en handfull tittare och dom har legat online en stund, så tror jag denna konstnärsgök sjunger för tomma platser... tror inte det finns en enda stackare som bryr sig om vad han dillar om.. så varför ska vi? Det är säkert vi som gett honom 50% av dom tittare han har....

Om han målar sig grön och springer naken någonstans så går det nog bättre för honom...

Publicerat

Skratta eller Gråta??

Publicerat
:o ??????? Finns inte ord för detta!!!
Publicerat

Jag hrar en plan!! (lysande sickan..)

Kan inte någon sponsra karln så han får vara med i Aschberg, TV4, aftonbladet, sex..eeehh, EXpressen, osv??

Vore ett totalt genidrag av jägarkåren!! Helst livesändningar på tv.. snälla?

:D

Publicerat
Förmodligen har pundhuvet nån form av statligt kultur bidrag, vilket innebär att vi betalat för den där skiten...

Hoppas innerligt att Du har fel vad gäller kulturbidrag. Efter att ha tittat på videon skrattade jag nästan ihjäl mig. Gick därefter in på P-s hemsida. Mera skratt, vilket skit skall detta vara konst? En treåring målar bättre.

Publicerat
Hoppas innerligt att Du har fel vad gäller kulturbidrag. Efter att ha tittat på videon skrattade jag nästan ihjäl mig. Gick därefter in på P-s hemsida. Mera skratt, vilket skit skall detta vara konst? En treåring målar bättre.

öhh finns det nån bra konstnär på denna sidan 1800-talet ??

Publicerat

Jag finner inga ord. Då jakt ligger i våran natur!!!! Hans förfäder jagade säkert!

Publicerat

Tyvär är det många av dom som tror att fiskpinnarna simmar i havet, som faktiskt tror på vad en sån här gök säger.

Dom är inte många, kanske något 1000 tal. Men det är dom som syns och hörs mest!