Publicerat Mars 10, 201016 yr Mera bilder Ett par hyfsade bockar. En fin solnedgång över isen /Rune Sån lyx att det sticker upp strån här och var. det enda som sticker upp ur snön här är träd... Än så länge...
Publicerat April 11, 201016 yr Författare Nu måste väl snön vara borta långt upp i landet. Lite vårbilder från ett soligt Skåne där vårbruket är i full gång. /Rune
Publicerat April 11, 201016 yr Ett bra vårtecken här uppe i denna delen av landet är när frun ber mig skotta fram en stig till tvättställningen så att man kan börja hänga tvätten ute på tork. +10 i skuggan och sol större delen av dagen. Det har tagit bra på snön nu.
Publicerat April 11, 201016 yr Snön på framsidan gården är nästan borta! Sedan har jag fixat till cykeln, men drar mig lite för att byta tillbaka till sommardäcken...
Publicerat April 12, 201016 yr Snön på framsidan gården är nästan borta! Sedan har jag fixat till cykeln, men drar mig lite för att byta tillbaka till sommardäcken... Sommardäcken åker på idag. Är det vinterdäcken på cykeln som du drar dig för att byta?